На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
417 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі» (39162100-6 Навчальний комплект «Домедична допомога при кровотечах» (придбання товарів відповідно до наказу МОНУ від 10 лютого 2023 р. № 135 «Деякі питання створення та функціонування класів безпеки у закладах освіти»)) згідно документації. Спеціалізований навчально-тренувальний комплект розроблений відповідно вимог та рекоментацій МОН щодо оновлення практичної складової вивчення предмета “Захист України” та “Основи медичних знань”. В наборі є все необхідне для того, щоб навчитися надавати домедичну допомогу при кровотечах. Комплектація: • Тренажер для демонстрації тампонування ранового каналу ×1 • Тренажер для контролю правильності накладання турнікета ×1 • Імітатор кульового поранення з симуляцією кровотечі ×1 • Імітатори вхідного і вихідного отворів при кульовому пораненні з симуляцією кровотечі ×1 • Імітатор рани з симуляцією кровотечі ×1 • Джгут кровоспинний турнікет Січ (SICH) ×3 • Аптечка медична загальновійськова індивідуальна (за стандартами НАТО) ×1 • Бинт для тампонади ран ×1 • Бандаж компресійний з матеріалом для глибокої тампонади рани ×1 • Компресійний бандаж з однією подушкою ×1 • Турнікет типу SWAT-T R.F.T.S. ×1 • Упаковка рукавичок (100 шт) ×1 • Картка пораненого ×10 • Контейнер для зберігання – 1 од. Розмір контейнера: ширина не більше 312 мм, довжина не більше 425, висота не більше 157 мм, корисний внутрішній об’єм не менше 15 літрів, прозора кришка з фіксаторами (подвійна висота) –1 шт. Гарантія не менше 12 місяців.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-007124-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 19:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 417 900.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 089.50 UAH з ПДВ |
---|
39162100-6 Навчальний комплект «Домедична допомога при кровотечах» (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)21 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3046315490 |
---|---|
Поштова адреса | 11501, Україна, Житомирська область, Коростень, ВУЛИЦЯ КАРЛА ЛІБКНЕХТА , будинок 2, квартира 112 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Барсученко Сергій |
Телефон | 380674620162 |
Ел. пошта | barsuchenko.sm@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-09-20 23:18:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 23:18:59
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), 1.3.1. Довідка у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (их) договору (ів) з обов’язковим зазначенням (№ договору (ів), назви предмету договору (ів), терміну виконання договору (ів); назви, коду ЄДРПОУ, телефонів Замовника). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про виконання аналогічного договору, в якій вказана не вся вищевказана інформація. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (их) договору (ів) з обов’язковим зазначенням (№ договору (ів), назви предмету договору (ів), терміну виконання договору (ів); назви, коду ЄДРПОУ, телефонів Замовника). 2. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та/або інформації на підт-вердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета заку-півлі, 5.8. Контейнери для зберігання, що є складовими комплетку повинні забезпечити без-пеку зберігання. На підтвердження у складі пропозиції надати наступні документи: - копію висновку(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи або іншого документа, що підтверджує відповідність товару санітарному законодавству України, виданий установою, що має на це відповідні повноваження. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищевказаний документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію висновку(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи або іншого документа, що підтверджує відповідність товару санітарному законодавству України, виданий установою, що має на це відповідні повноваження.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
ФіліцМатяш Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |