На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
710 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: (33141620-2 Медичні комплекти )Комплекти медичних засобів гігієни для догляду за лежачими хворими - 256 комплектів. Склад: ● простирадло протипролежневе - 4 шт.; ● санітарно - гігієнічна піна для миття та дезінфекції шкіри у лежачих хворих (0,5 л) - 1 шт.; ● рукавички для дезінфекції шкіри у лежачих хворих (по 10 шт. в упаковці) - 2 уп.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-007747-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 вересня, 11:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 710 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 14:47 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 552.00 UAH з ПДВ |
---|
33141620-2 Медичні комплекти256 комплект Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ вул. Жмеринська 22-А, вул. Чорнобильська 9. Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Уповноваженою особою були виявлені помилки які неможливо виправити процедурою 24 години. Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно пункту 3 до “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – згідно з Додатком 1 до тендерної документації: “Для простирадла протипролежневого: Простирадло протипролежневе повинно бути медичним виробом, на підтвердження цієї вимоги учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію Декларації про відповідність медичних виробів з Додатком.” Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію на продукцію (виріб) такі документи: - сертифікат відповідності; - сертифікат якості; - інструкція по використанню.* * В інструкції по використанню повинна бути наявна інформація зазначена в п.п. 1.1. пункту 1 Додатку 3.” В Учасника відсутня Декларація про відповідність медичних виробів з Додатком для простирадла протипролежневого. Учасником надано файл “Сертифікат відповідності.pdf” де присутня скан-копія сертифікату і згадується в тексті сертифіката додаток з переліком продукції на який він виданий. В сертифікаті не має інформації що він виданий до простирадла протипролежневого і додаток відсутний. Учасником надано файл “Сертифікат якості.pdf” але в файлі визначено, що це сертифікат якості тільки для дезінфікуючих засобів” а не для простирадла. Висновок: відсутня інформація (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. відповідно пункту 3 до “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – згідно з Додатком 1 до тендерної документації: Для рукавичок для дезінфекції шкіри у лежачих хворих (по 10 шт. в упаковці): - рукавички повинні бути медичним виробом, на підтвердження цієї вимоги учасник у складі пропозиції, повинен надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію Декларації про відповідність медичних виробів з додатком (ами), Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію на продукцію (виріб) такі документи: - сертифікат відповідності; - сертифікат якості; - інструкція по використанню.* * В інструкції по використанню повинна бути наявна інформація зазначена в п.п. 3.1. пункту 3 Додатку 3. В Учасника відсутня Декларація про відповідність медичних виробів з Додатком для рукавичок. Учасником надано файл “Сертифікат відповідності.pdf” де присутня скан-копія сертифікату і згадується в тексті сертифіката додаток з переліком продукції на який він виданий. В сертифікаті не має інформації що він виданий до рукавичок і додаток відсутний. Учасником надано файл “Сертифікат якості.pdf” але в файлі визначено, що це сертифікат якості тільки для дезінфікуючих засобів” а не для рукавичок. Висновок: відсутня інформація (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Уповноваженою особою були виявлені помилки які неможливо виправити процедурою 24 години. Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно пункту 3 до “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – згідно з Додатком 1 до тендерної документації: “Для простирадла протипролежневого: Простирадло протипролежневе повинно бути медичним виробом, на підтвердження цієї вимоги учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію Декларації про відповідність медичних виробів з Додатком.” Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію на продукцію (виріб) такі документи: - сертифікат відповідності; - сертифікат якості; - інструкція по використанню.* * В інструкції по використанню повинна бути наявна інформація зазначена в п.п. 1.1. пункту 1 Додатку 3.” В Учасника відсутня Декларація про відповідність медичних виробів з Додатком для простирадла протипролежневого. Учасником надано файл “Сертифікат відповідності.pdf” де присутня скан-копія сертифікату і згадується в тексті сертифіката додаток з переліком продукції на який він виданий. В сертифікаті не має інформації що він виданий до простирадла протипролежневого і додаток відсутний. Учасником надано файл “Сертифікат якості.pdf” але в файлі визначено, що це сертифікат якості тільки для дезінфікуючих засобів” а не для простирадла. Висновок: відсутня інформація (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. відповідно пункту 3 до “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – згідно з Додатком 1 до тендерної документації: Для рукавичок для дезінфекції шкіри у лежачих хворих (по 10 шт. в упаковці): - рукавички повинні бути медичним виробом, на підтвердження цієї вимоги учасник у складі пропозиції, повинен надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію Декларації про відповідність медичних виробів з додатком (ами), Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію на продукцію (виріб) такі документи: - сертифікат відповідності; - сертифікат якості; - інструкція по використанню.* * В інструкції по використанню повинна бути наявна інформація зазначена в п.п. 3.1. пункту 3 Додатку 3. В Учасника відсутня Декларація про відповідність медичних виробів з Додатком для рукавичок. Учасником надано файл “Сертифікат відповідності.pdf” де присутня скан-копія сертифікату і згадується в тексті сертифіката додаток з переліком продукції на який він виданий. В сертифікаті не має інформації що він виданий до рукавичок і додаток відсутний. Учасником надано файл “Сертифікат якості.pdf” але в файлі визначено, що це сертифікат якості тільки для дезінфікуючих засобів” а не для рукавичок. Висновок: відсутня інформація (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 31872661 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мороз Оксана |
Телефон | 380681141343 |
Ел. пошта | INNA.NOVOFARM@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45308005 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, вулиця Джонса Ґарета, будинок 8, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Климюк Віта |
Телефон | 380970823823 |
Ел. пошта | info.centerrafarm@gmail.com |
Розрахунок з Постачальником за Товар, а саме сплата 100 % вартості партії Товару, визначеної у Заявці на цю партію Товару, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту здійснення поставки партії Товару та за умови належного оформлення документів. Розрахунки за Товар за цим Договором здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в Договорі, згідно видаткової накладної. Розрахунки здійснюються у національній валюті України, українській гривні.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37674964 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
Ім'я |
Федорова Катерина Валентинівна |
Телефон | 380442905542 |
Ел. пошта | tc_svtgb@ukr.net |