На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-009401-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 20:00 |
Дата останніх змін | 24 вересня, 15:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 132 320.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 16:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 661.60 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з прибирання виробничих та службових приміщень12 послуга Адреса поставки: 61040, Україна, Харківська область, Харків, вул. Беркоса, 27 Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Послуги з прибирання адміністративних (офісних) приміщень12 послуга Адреса поставки: 61040, Україна, Харківська область, Харків, вул. Беркоса, 27 Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90919200-4, Послуги з прибирання офісних приміщень |
Послуги з прибирання місць загального користування12 послуга Адреса поставки: 61040, Україна, Харківська область, Харків, вул. Беркоса, 27 Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень12 послуга Адреса поставки: 61040, Україна, Харківська область, Харків, вул. Беркоса, 27 Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Послуги з прибирання прилеглої території12 послуга Адреса поставки: 61040, Україна, Харківська область, Харків, вул. Беркоса, 27 Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39880947 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Майборода |
Телефон | +380978888978 |
Ел. пошта | n.mayboroda@fillin.com.ua |
Час публікації: 2024-09-19 14:34:17
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 14:34:17
Опис
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" (Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЛИПИНСЬКОГО, будинок 18, офіс 303. ЄДРПОУ 39880947) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасником у складі тендерної пропозиції ненадано Копію аналогічного договору (№77-26/4 від 28.02.2020 укладеного з ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України») або сторінок договору, зазначеного у довідці «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (згідно пп. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 додатку 2 до тендерної документації), у якому міститься інформація щодо номеру договору, предмету договору, площі прибирання, строку дії договору та підписи сторін договору та Інформацію/документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам, встановленим у тендерній документації, а саме: копію сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком до нього та/або копія атестату акредитації та/або свідоцтва про атестацію електротехнічної лабораторії та/або іншого документу, виданого уповноваженим на це органом, що надає дозвіл Учаснику або співвиконавцю для надання послуг з електричних вимірювань та/або випробувань або довідка у довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу, де можна перевірити інформацію про отримання вищезазначеного документу. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1.3. п. 1.1.ч. 1 та ч. 6 «Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції подає: 1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.3. Копія аналогічного договору або сторінок договору, зазначеного у довідці згідно пп. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 цього додатку, де буде міститись інформація щодо номеру договору, предмету договору, площі прибирання, строку дії договору та підписи сторін договору. 6. Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам, встановленим у цій тендерній документації: - копію сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком до нього та/або копія атестату акредитації та/або свідоцтва про атестацію електротехнічної лабораторії та/або іншого документу, виданого уповноваженим на це органом, що надає дозвіл Учаснику або співвиконавцю для надання послуг з електричних вимірювань та/або випробувань або довідка у довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу, де можна перевірити інформацію про отримання вищезазначеного документу.» У разі залучення субпідрядників/співвиконавців які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, відповідно до ч. 2 п. 2.3 та ч. 8 «Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції подає: «2.3. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав. 8. Довідка* про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у випадку закупівлі робіт або послуг, із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. *Ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати документи та інформацію, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності та з урахуванням пп. 1.1.3 п. 1.1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації (1.1.3. Копія аналогічного договору або сторінок договору, зазначеного у довідці згідно пп. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 цього додатку, де буде міститись інформація щодо номеру договору, предмету договору, площі прибирання, строку дії договору та підписи сторін договору) та документи/інформацію, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам, встановлених ч. 6 Додатку 2 до тендерної документації (копію сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком до нього та/або копія атестату акредитації та/або свідоцтва про атестацію електротехнічної лабораторії та/або іншого документу, виданого уповноваженим на це органом, що надає дозвіл Учаснику або співвиконавцю для надання послуг з електричних вимірювань та/або випробувань або довідка у довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу, де можна перевірити інформацію про отримання вищезазначеного документу), а у разі залучення учасником субпідрядників/співвиконавців які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - надати інформацію/документи відповідно до ч. 2 п. 2.3 та ч. 8 Додатку 2 до тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44784136 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Мезенцев |
Телефон | 380503157333 |
Ел. пошта | dan.service.trade@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43121099 |
---|---|
Поштова адреса | 01135, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 41, офіс 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Орел |
Телефон | +380933540761 |
Ел. пошта | saturi@ukr.net |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено у відповідних Чек-листах) надані Послуги здійснюється щомісячно згідно з фактичним обсягом наданих Виконавцем Послуг протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту про приймання-передавання наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Бедрій Роман Михайлович |
Телефон | 380507503200 |
Ел. пошта | bedriy-rm@ukrposhta.ua |