На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
156 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Поставка товару має здійснюватися партіями, згідно поданих заявок та транспортом Учасника в строк протягом 3 (трьох) календарних днів, з моменту надання письмової заявки Замовником один раз на місяць. У разі виникнення нагальної потреби, поставка продукції буде змінена в залежності від реальних потреб у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням. Поставка (транспортування) товару має здійснюватися за рахунок Учасника (Продавця) за адресою: Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Шкільна, 8 та/або Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Котовського, 2/А. Усі розрахунки здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, що вказаний у Договорі. Вартість товару сплачується на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін видаткових накладних, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання видаткових накладних.
переможець відбору відмовився від підписання договору про закупівлю, що підтверджується листом переможця відбору надісланого на електронну пошту Замовника 16.09.2024 р. без номера від 16.09.2024р. про відмову від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозиції постачальників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
переможець відбору відмовився від підписання договору про закупівлю, що підтверджується листом переможця відбору надісланого на електронну пошту Замовника 16.09.2024 р. без номера від 16.09.2024р. про відмову від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозиції постачальників
Код ЄДРПОУ | 2623203177 |
---|---|
Поштова адреса | 34600, Україна, Рівненська область, Березне, вулиця Молодіжна, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Галагуз Анатолій |
Телефон | 380986420130 |
Ел. пошта | Galaguz1971@ukr.net |
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-010519-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 156 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 17 вересня, 09:48 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 922112000 кілограм Адреса поставки: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. Шкільна, 8, вул. Котовського, 2/А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Вартість товару сплачується на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін видаткових накладних, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНЕ СЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ, ВІДНОВЛЕННЯ ТА БЕЗПЕКИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44885549 |
Поштова адреса | 07201, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, селище міського типу Іванків, вул. Проскури Івана, будинок 47 |
Ім'я |
Григоренко Людмила |
Телефон | 380972619564 |
Ел. пошта | dspcsptender@gmail.com |