На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
201 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-010711-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 14:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 201 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 16:01 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 016.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 2 016.00 UAH |
Універсальний зарядний пристрій для акумуляторів120 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31150000-2, Баласти для розрядних ламп чи трубок |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2355804777 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, Суми, вул. Кузнечна 5 кв. 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сливка Петро Васильович |
Телефон | +380509426747 |
Ел. пошта | n_sliva@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-19 15:13:04
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 15:13:04
Опис
19.09.2024 р. ФОП Сливка П. В. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції Фізичної особи-підприємця Сливки Петра Васильовича (далі — Учасник) на закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (Універсальний зарядний пристрій для акумуляторів), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-09-09-010711-a. 19 вересня 2024 року під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп. 2 п. 14.1.1 Оголошення, наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). Проте у складі пропозиції Учасника відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). 2. Відповідно до п. 14.1.2.1. Оголошення, довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. У свою чергу, у складі пропозиції Учасника подана довідка, в якій (1) вказано ідентифікаційні код, який присвоєно іншій юридичній особі; (2) не зазначено по батькові контактної особи контрагента; (3) не зазначено рік виконання договору. 3. Відповідно до Додатку №1 до Оголошення, «Форма “Цінова пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче на бланку Учасника(за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми.» В формі “Цінова пропозиція” зазначається юридична та фактична адреса учасника. Проте у складі пропозиції Учасник подав Цінову пропозиції, в якій вказана юридична адреса учасника, яка не відповідає відомостям про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). 4. Відповідно до п. 14.4.3. Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає наступні документи: довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. При цьому у складі пропозиції Учасника подано довідку, в якій (1) вказана юридична адреса учасника, яка не відповідає відомостям про юридичну особу, що містяться в ЄДР; (2) відсутній номер поточного рахунку; (3) не зазначено форму/систему оподаткування. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках); 2. довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 3. цінову пропозицію, згідно з формою в додатку №1 до Оголошення; 4. довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку; Уповноважена особа Максим Бойко
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3205712411 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Глінський Антон |
Телефон | 380669225184 |
Ел. пошта | GLINSKYI.87@GMAIL.COM |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23311317 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Бойко Максим Романович |
Телефон | 380445276671 |
Ел. пошта | mrboyko@dpsu.gov.ua |