На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
277 230.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Ця закупівля здійснюється за кошти ПРООН (ПРООН (UNDP) – орган оперативної діяльності Організації Обєднаних Націй) в рамках реалізації рамкового проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», зокрема проекту: «Підтримка економічного відновлення Хмельницької міської ради шляхом реалізації проєктної ініціативи «Формування інноваційного бізнес-середовища шляхом проведення капітального ремонту, розкриття потенціалу та осучаснення застарілого торговельного центру» (SRER Khmеlnytsky)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-011190-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 14:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 277 230.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 16:10 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 772.30 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
стільці250 штука Адреса поставки: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 4/3 Строк: до 10.10.2024 16:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
крісла6 штука Адреса поставки: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 4/3 Строк: до 10.10.2024 16:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113100-8, М’які крісла |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Сушко Яна Юріївна |
Телефон | 380445612753,380503287716 |
Ел. пошта | KM.TENDER@EPICENTRK.COM |
не залучаємо
Час публікації: 2024-09-19 12:15:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 12:15:25
Опис
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради 19.09.2024 року м. Хмельницький Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К" невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Обладнання для створення простору PROModni: стільці та крісла» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них UA-2024-09-09-011190-a 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К" невідповідностей згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К" у процедурі закупівлі ID: UA-2024-09-09-011190-a виявлено такі невідповідності: 1. Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що учасник має завантажити у складі документів пропозиції « 2. Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника вказаним у Додатку №2 до тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника. (Гарантійний лист повинен містити опис усіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які вказані у Додатку № 2. до тендерної документації). Якщо Учасником пропонується еквівалент товару, то додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену за формою, вказаною у Додатку № 2 до тендерної документації, на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника.» Учасником частково виконано вище вказані вимоги, зокрема, завантажено Лист за №189/13 від 16.09.2024 на фірмовому бланку та за підписом уповноваженої особи учасника, в якому продубльовано Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». У цьому листі учасником, на виконання вимог Тендерної документації в частині подання еквіваленту, наведено Порівняльну Таблицю технічних характеристик. Також, учасником завантажено Гарантійний лист вих №189/2 від 16.09.2024 р. про відповідність пропозиції учасника вказаним у Додатку №2 до тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Проте, всупереч вимог Тендерної документації Гарантійний лист не містить опису усіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які пропонує учасник відповідно до вимог Додатку 2. Враховуючи викладене пропонуємо завантажити Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника вказаним у Додатку №2 до тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та з описом усіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які пропонує учасник відповідно до вимог Додатку 2. 2. Пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що учасник має завантажити у складі документів пропозиції «3. Заповнений зі своєї сторони (реквізити Учасника, специфікація) проєкт Договору, вказаний у Додатку № 3 до тендерної документації на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника.» Водночас в завантаженому учасником заповненому проєкті Договору, що вказаний у Додатку № 3 до тендерної документації, наявна Специфікація, що не заповнена учасником в повному обсязі відповідно до його тендерної пропозиції (не вказані технічні, якісні характеристики та ціна тощо) Враховуючи те що відповідно до пункту 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, пропонуємо усунути вказані невідповідності шляхом дозавантаження підписаного проєкту Договору, де Специфікація буде заповнена в повному обсязі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Епіцентр К" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Обладнання для створення простору PROModni: стільці та крісла» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ID: UA-2024-09-09-011190-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Епіцентр К" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа І. Стасишена
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Маргарита Шевченко |
Телефон | +380957857313 |
Ел. пошта | m.shevchenko@ofis-centr.ua |
НЕ ЗАЛУЧАЮТЬСЯ
Час публікації: 2024-09-23 14:47:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 14:47:46
Опис
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради 23.09.2024 року м. Хмельницький Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОРВЕТ"невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Обладнання для створення простору PROModni: стільці та крісла» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них UA-2024-09-09-011190-a 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОРВЕТ"невідповідностей згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОРВЕТ" у процедурі закупівлі ID: UA-2024-09-09-011190-a виявлено такі невідповідності: 1. Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що учасник має завантажити у складі документів пропозиції « 2. Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника вказаним у Додатку №2 до тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника. (Гарантійний лист повинен містити опис усіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які вказані у Додатку № 2. до тендерної документації). Якщо Учасником пропонується еквівалент товару, то додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену за формою, вказаною у Додатку № 2 до тендерної документації, на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника.» Учасником частково виконано вище вказані вимоги, зокрема, завантажено Гарантійний лист щодо відповідності пропозиції за №12 від 13.09.2024 на фірмовому бланку та за підписом уповноваженої особи учасника. Проте, всупереч вимог Тендерної документації Гарантійний лист не містить опису усіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які пропонує учасник відповідно до вимог Додатку 2. Пропонуємо завантажити Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника вказаним у Додатку №2 до тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та з описом усіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які пропонує учасник відповідно до вимог Додатку 2. 2. Пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що учасник має завантажити у складі документів пропозиції «3. Заповнений зі своєї сторони (реквізити Учасника, специфікація) проєкт Договору, вказаний у Додатку № 3 до тендерної документації на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника.» Водночас в завантаженому учасником заповненому проєкті Договору, що вказаний у Додатку № 3 до тендерної документації, наявна Специфікація, що не заповнена учасником в повному обсязі відповідно до його тендерної пропозиції (не вказані технічні, якісні характеристики та ціна тощо) Пропонуємо усунути вказані невідповідності шляхом дозавантаження підписаного проєкту Договору, де Специфікація буде заповнена в повному обсязі. 3. Підпунктом 5.2. пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що учасник має завантажити у складі документів пропозиції «5.2.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору.* Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару: стільці та крісла за кодом ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)» Учасником незавантажено зазначені вище листи відгуки. Пропонуємо усунути вказані невідповідності шляхом дозавантаження листів відгуків до договорів вказаних учасником в Довідці на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. 4. Пунктом 11 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що учасник має завантажити у складі документів пропозиції «11. Гарантійний лист (в довільній формі) про те, що запропонований Учасником товар є новим та раніше не використовувався (товар має бути новим, який не був у використанні), технічні, якісні характеристики товару передбачають застосування заходів із захисту довкілля, товар не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та іншої іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з законодавством України, а також із зазначенням про походження товару (країна виробник).» Учасник завантажив Гарантійний лист на новий товар №009 від 13.09.2024 та Гарантійний лист щодо країни походження товару №003 від 13.09.202, проте в жодному з цих листів не вказано країну походження товару. Пропонуємо завантажити Гарантійний лист складений у відповідності до вимог вказаного Пункту 11 Додатку 1 до Тендерної документації. 5. Пунктом 12 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що учасник має завантажити у складі документів пропозиції «12. Гарантійний лист від учасника на поставку товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, за вказаним місцем поставки, із зазначенням номера даної процедури закупівлі.» Учасник завантажив Гарантійний лист щодо доставки №10 від 16.09.2024, проте в листі невірно зазначив місце поставки. Пропонуємо завантажити Гарантійний лист складений у відповідності до вимог вказаного Пункту 12 Додатку 1 до Тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "КОРВЕТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОРВЕТ" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Обладнання для створення простору PROModni: стільці та крісла» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ID: UA-2024-09-09-011190-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "КОРВЕТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа І. Стасишена
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26381695 |
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Проскурівська, 1 |
Ім'я |
Стасишена Ірина Миколаївна ( ) |
Телефон | +380680765019 |
Ел. пошта | o_shchehelska@ukr.net |