На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
130 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-012019-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 02:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 130 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 12:56 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 650.00 UAH з ПДВ |
---|
Тепловізор Flir E6ХТ (або еквівалент)1 штука Адреса поставки: 36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська, 47 Строк: до 01.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38636000-2, Спеціалізовані оптичні прилади |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31342156 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Харківська область, Харків, 61045, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 295 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Слуту Валерий |
Телефон | 380577175156 |
Ел. пошта | info@etalonpribor.com.ua |
Без залучення субпідрядників
Час публікації: 2024-09-19 17:22:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 17:22:30
Опис
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД" (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-09-09-012019-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п. 2 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі, якщо засновником учасника є інша юридична особа, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником Учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД" надало Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий 25.10.2023, тобто раніше дати оголошення закупівлі. 2) Відповідно до п. 8 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД" даного документа не надало. Згідно з п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Враховуючи викладене вище, на виконання п. 43 Особливостей, пунктів 2, 8 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації запропоновано ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД" надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі, якщо засновником учасника є інша юридична особа, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником Учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство; - Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36469331 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Роман Фінько |
Телефон | 380444556864 |
Ел. пошта | finko@pergam.com.ua |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів з дня їх підписання. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45030606 |
Поштова адреса | 36007, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Решетилівська будинок 47 |
Ім'я |
Юлія Щербак |
Телефон | +380667952840 |
Ел. пошта | poltava@esbu.gov.ua |