На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
128 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-011691-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 12:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 128 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 640.00 UAH з ПДВ |
---|
Інформаційно-телекомунікаційні послуги (Обробка вхідних викликів операторами)) ДК 021:2015:79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків (79512000-6 - Кол-центри)1 послуга Адреса поставки: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79512000-6, Кол-центри |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40186059 |
---|---|
Поштова адреса | 03124, Україна, Київська область, Київ, 03124, м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, буд. 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Марченко Анна Олександрівна |
Телефон | 380992969759 |
Ел. пошта | sales@adelinacallcenter.com |
Час публікації: 2024-09-20 11:19:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 11:19:02
Опис
Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: 1. Згідно з п. 5.1. тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції: 1) Учасник повинен підтвердити свою відповідність наступним кваліфікаційним критеріям: наявність матеріально-технічної бази, зокрема: - Забезпечення наявності у м. Києві працівників Контакт Центру Учасника, які забезпечують технічне обслуговування обладнання та безпосередню комунікацію з працівниками технічної підтримки Замовника. Учасником не надано інформацію та не надано підтвердження наявності працівників Контакт Центру Учасника, які забезпечують технічне обслуговування обладнання та безпосередню комунікацію з працівниками технічної підтримки Замовника. Таким чином, просимо усунути невідповідність шляхом завантаження документів, що підтверджують наявність працівників Контакт Центру Учасника, які забезпечують технічне обслуговування обладнання та безпосередню комунікацію з працівниками технічної підтримки Замовника. 2. Згідно з п. 5.1. тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: Сканований Статут (для юридичних осіб) або інший установчий документ, в повному обсязі. Учасником не надано Статут учасника або інший установчий документ, в повному обсязі. Просимо усунути невідповідність шляхом завантаження Статуту (для юридичних осіб). 3. Відповідно до листа роз’яснення від 03.09.2024 № 3323-04/65721-06 "Щодо технічної реалізації кваліфікаційних критеріїв в ЕСЗ та питання аномально низької ціни". ДП “ПРОЗОРРО” технічно реалізувало чергову частину електронної тендерної документації – кваліфікаційні критерії. Відтак з 30.07.2024 у тестовому режимі замовникам надана можливість розміщення інформації щодо кваліфікаційних критеріїв шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. При цьому звертається увага замовників, що даний функціонал матиме обов'язковий характер. При цьому слід врахувати, що згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок) у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. При заповненні учасником електронних полів допущенні невідповідності, не завантажені, саме в електронні поля, інформація, що вимагалась Замовником. Тому просимо з метою усунення невідповідностей додатково оприлюднити інформацію, що вимагалась від учасника при заповненні електронних полів відповідно до вимог, що висувались Замовником (інформація щодо Наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Оплата за Послуги, які надано Виконавцем, проводиться Замовником за фактом надання Послуг (факт надання Послуг підтверджується підписанням Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг з урахуванням п.3.6 Договору) протягом 20 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05493562 |
Поштова адреса | 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Амосова, 6 |
Ім'я |
Костянтин Руденко |
Телефон | +380442498999 |
Ел. пошта | amosova@ukr.net |