На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Постачання здійснюється за замовленнями Замовника, які подаються через уповноважених осіб Покупця. Датою поставки Товару є дата, коли товар був переданий у власність Замовника в місці поставки, що підтверджується відповідними накладними (товаро-супровідними документами). Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Замовника у місці поставки та підписання відповідних накладних (товаро-супровідних документів). Кінцевий строк подання пропозицій: 12.09.2024 00:00 год
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 11 вересня, 10:08
Опис
Закупівля відмінена на підставі п.п. 1 п. 65 Порядку, а саме у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-013733-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 949 900.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 11 вересня, 10:09 |
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo10 штука Адреса поставки: 62602, Україна, Харківська область, Куп'янський район, за адресою визначеною замовником в процесі виконання договору про закупівлю Строк: до 11.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34710000-7, Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном Профіль: Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo |
|
Бренд | DJI |
---|---|
Модель | Mavic 3 Fly More Combo |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04399192 |
Поштова адреса | 62602, Україна, Харківська область, смт. Великий Бурлук, вул. Центральна 9 |
Ім'я |
Світлана Самусь |
Телефон | +380575253110 |
Ел. пошта | tender-velb@meta.ua |