На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 404 990.38 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-000431-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 15:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 404 990.38 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 17 024.95 UAH з ПДВ |
---|
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 56747 – Аналізатор бактеріологічний для ідентифікації та визначення антимікробної чутливості IVD (діагностика in vitro) автоматичний1 комплект Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114, Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38434540-3, Біомедичне обладнання Код НК 024:2023: 56747, Аналізатор бактеріологічний для ідентифікації та визначення антимікробної чутливості IVD (діагностика in vitro) автоматичний |
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 56739 – Аналізатор культури крові IVD (діагностика in vitro) автоматичний1 комплект Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114, Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38434540-3, Біомедичне обладнання Код НК 024:2023: 56739, Аналізатор культури крові IVD (діагностика in vitro) автоматичний |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43092388 |
---|---|
Поштова адреса | 07401, Україна, Київська область, місто Бровари, ВУЛИЦЯ ШОЛОМ АЛЕЙХЕМА будинок 93 офіс 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Фахівець з публічних закупівель |
Телефон | +380985012047 |
Ел. пошта | tender.medua@gmail.com |
Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому Договором, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 60 робочих днів після поставки. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993305 |
Поштова адреса | 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114 |
Ім'я |
Ніна Зобків |
Телефон | +380950612795 |
Ел. пошта | ninalawyer@ukr.net |