На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 971 500.00 UAH
Замовник
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-000673-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 16:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 09:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 971 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 вересня, 13:42 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 29 715.00 UAH з ПДВ |
---|
Дизельне паливо (наливом)50000 кілограм Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5 та вул. Львівське шосе, 14/1 Строк: до 31.12.2024 09:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09134200-9, Дизельне паливо |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44021585 |
---|---|
Поштова адреса | 08454, Україна, Київська область, Циблі, вул. Бойко-Павлова, 104 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ілля Купа |
Телефон | 380935458103 |
Ел. пошта | senttimegroup@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-20 16:33:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 16:33:41
Опис
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП" (Код ЄДРПОУ 44021585) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Дизельне паливо (наливом)», код ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (номенклатурна позиція: 09134200-9 Дизельне паливо), ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-10-000673-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником. Створити та підписати електронний документ за допомогою КЕП можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Проте пропозиція учасника ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП" (Код ЄДРПОУ 44021585) підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП) посадової особи учасника, що не в повній мірі відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП" (Код ЄДРПОУ 44021585) необхідно надати наступні документи: - підписати тендерну пропозицію та подані документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадової особи учасника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43699122 |
---|---|
Поштова адреса | 01042, Україна, Київська область, Київ, бульвар Марії Приймаченко, буд. 1/27, офіс 404 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Менеджер |
Телефон | 380944401884 |
Ел. пошта | manager.ukrpetrol@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21181738 |
---|---|
Поштова адреса | 61202, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Єрощенков |
Телефон | +380503005077 |
Ел. пошта | aleco@email.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03335445 |
Поштова адреса | 29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
Ім'я |
Кітнік Олександр Миколайович (Kitnik Oleksandr Mykolayovych) |
Телефон | +380969718948 |
Ел. пошта | asfalt-bred@ukr.net |