На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
112 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-002094-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 112 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 560.00 UAH з ПДВ |
---|
Бензин А-95 (талони)2000 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09132000-3, Бензин |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38744775 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, м. Київ, місто Київ,, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 72, офіс 147 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Федорченко |
Телефон | +380671069258 |
Ел. пошта | 20cfc221@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-20 13:24:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 13:24:48
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Додатком 1 до тендерної документації «1.Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», п.1.1.3 передбачено подання Учасником: - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова (-і) накладна (-і) та/або акт (акти) прийому-передачі товару тощо) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано відповідних документів (видаткова (-і) накладна (-і) та/або акт (акти) прийому-передачі товару тощо), які б підтверджували факт виконання зазначених в довідці та наданих договорів. 2. Додатком 1 до тендерної документації «Інші вимоги та відповідні документи» передбачено подання Учасником: - Листа у довільній формі, засвідчений підписом керівника та скріплений печаткою (у разі наявності) про згоду учасника на обробку персональних даних під час проведення цієї закупівлі із посиланням на номер закупівлі у системі prozorro. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подано лист-згоду, який датовано 17.09.2024, однак він не містить посиланням на номер закупівлі у системі prozorro. 3. Додатком 1 до тендерної документації «Інші вимоги та відповідні документи» передбачено подання Учасником: - Достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Розділом 5. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація визначено, що: 2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано інформації про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, або ж лист-роз’яснення в довільній формі, із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів. 4. Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», п.п. 3.5 встановлено вимогу щодо терміну дії талонів, зокрема: «3.5. Термін дії талонів повинен бути не менше 12 місяців (або ж безстрокові) з моменту їх отримання Замовником» та передбачено подання Учасником: - в складі пропозиції надається гарантійний лист, щодо терміну дії талонів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подано гарантійний лист датований 17.09.2024, однак даним листом Учасник пропонує до надання талони та гарантує термін їх дії строком не менше 90 діб з дати їх передачі. 5. Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», п.п. 4.1 встановлено вимогу про те, що: - Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає Довідку згідно з Таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше двох АЗС, розташованої в межах 30 км від адреси Замовника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подано заповнену Таблицю 1, однак в даній таблиці вказано тільки одну АЗС, розташовану в межах 30 км від адреси Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - копії документів на підтвердження виконання поданих в складі тендерної пропозиції договорів, зазначених в наданій Учасником довідці (видаткова (-і) накладна (-і) та/або акт (акти) прийому-передачі товару тощо) - Листа у довільній формі, засвідченого підписом керівника та скріплений печаткою (у разі наявності) про згоду учасника на обробку персональних даних під час проведення цієї закупівлі із посиланням на номер закупівлі у системі prozorro. - достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Або ж лист-роз’яснення в довільній формі, із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів. - гарантійний лист, щодо терміну дії талонів не менше 12 місяців (або ж безстрокові) з моменту їх отримання Замовником - довідку згідно з Таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше двох АЗС, розташованої в межах 30 км від адреси Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СТЕПАНЕЦЬКЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36775817 |
Поштова адреса | 19031, Україна, Черкаська область, Канівський р-н, село Степанці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 30 |
Ім'я |
Журавель Ірина Іванівна |
Телефон | +380977937926 |
Ел. пошта | skp_blagoystriy@ukr.net |