На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
176 319.99 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: ДК 021: 2015 код 42943400-2 Циркуляційні установки для охолодження / нагрівання (шафа для сушки та дезінфекції 16 панорамних масок, шафа для сушки та дезінфекції 32 панорамних масок, шафа сушильна для дихальних апаратів ) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-006686-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 16:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 176 319.99 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 881.60 UAH з ПДВ |
---|
Шафа для сушки та дезінфекції 16 панорамних масок1 штука Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська 1 А Строк: до 25.12.2024 13:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42940000-7, Машини для термічної обробки матеріалів |
Шафа для сушки та дезінфекції 32 панорамних масок1 штука Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська 1 А Строк: до 25.12.2024 13:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42940000-7, Машини для термічної обробки матеріалів |
Шафа сушильна для дихальних апаратів1 штука Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська 1 А Строк: до 25.12.2024 13:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42940000-7, Машини для термічної обробки матеріалів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 1947014876 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Міскун |
Телефон | +380935399255 |
Ел. пошта | 4300636@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-20 10:51:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 10:51:51
Опис
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. Згідно пп.3.1 п.3 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Технічну специфікацію», складену згідно з Таблицею 1. Також Замовником було зазначено, що надані Учасником технічні характеристики повинні бути чітко визначеними та не повинні містити посилання типу: «не менше», «не більше», «або», «або аналог». У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав технічну специфікацію, шафи сушильної для дихальних апаратів де не чітко визначив «Допустиме навантаження на полицю» а саме: - не менше 20 кг, що в свою чергу не дає Замовнику змоги чітко ідентифікувати технічні характеристики запропонованого товару. Згідно пп.1 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав аналогічний за предметом закупівлі договір № 131 від 15.05.2024, та не надав копію документів які підтверджують його виконання, та довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен: - надати Технічну специфікацію відповідно з наведеною Замовником формою у таблиці 1 пп.3.1 п.3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації з чітко визначеними технічними характеристиками запропонованого предмету закупівлі Учасником. - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний за предметом закупівлі. - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34869316 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А |
Ім'я |
Вовк Артур Юрійович ( ) |
Телефон | +380612849390 |
Ел. пошта | arturvovk146@gmail.com |