На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-009167-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 10:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 27 552.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 275.52 UAH з ПДВ |
---|
Акумуляторні батареї48 комплект Адреса поставки: *****, Україна, Житомирська область, Житомир, ***** Строк: до 01.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31411000-0, Лужні батареї |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3330809246 |
---|---|
Поштова адреса | 67150, Україна, Одеська область, Роздільнянський р-н с. Новоселівка, вул. Молодіжна, буд. 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Максим |
Телефон | +380958604076 |
Ел. пошта | m.dzhulai@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-19 13:56:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 13:56:46
Опис
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 37 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Відповідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації – тендерна пропозиція повинна містити документи згідно Додатку 5 до тендерної документації: «…2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору (накладні, акти прийому-передачі). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. В рамках цієї закупівлі аналогічним вважається договір, предмет якого становить товар, аналогічний до предмету закупівлі. … 4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції; 5. Документи, які підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі на укладення договору; ... 11. Копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників- фізичних осіб-підприємців); 12. Копія всіх сторінок Паспорту (для учасників-фізичних осіб-підприємців)…» Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції Учасник не надав жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Копію аналогічного договору з усіма додатками, Додатковими угодами та специфікаціями до договору; 2. Копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії всіх видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції; 4.Документи, які підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі на укладення договору; 5. Копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників- фізичних осіб-підприємців); 6. Копія всіх сторінок Паспорту (для учасників-фізичних осіб-підприємців)
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником впродовж 10 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником накладної (акта приймання – передачі товарів), завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321914 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
ЯРОШ Анастасія Володимирівна |
Телефон | 380686782898 |
Ел. пошта | AYarosh@DPSU.GOV.UA |