На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 103 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-014493-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 21:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 103 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 515.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль легковий спеціалізований на базі а/м TOYOTA COROLLA або еквівалент)2 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34110000-1, Легкові автомобілі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35038593 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дальницька, будинок 23/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Джуринський Віталій Олегович |
Телефон | 380671871278 |
Ел. пошта | vp.tender@vidi.ua |
Час публікації: 2024-09-20 16:15:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 16:15:32
Опис
1. Згідно п. 1 додатку 1.2. до Тендерної документації Замовником встановлена вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: 1.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.3. Надати копію не менше ніж одного договору, зазначеного в довідці виконаного в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких). 1.4. копії/ю документів/а (видаткових накладних або актів прийому-передачі, тощо) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Невідповідність: Учасником завантажено довідку з інформацією про аналогічний договір № ВПр188А-0004 від 11.07.2017, видаткові накладні та акти приймання-передачі товару. Дата аналогічного договору 11.07.2024 року, однак у видаткових накладних документ підстава вказано договір № ВПр188А-0004 від 07.07.2017. Таким чином, Замовник не має можливості перевірити достовірність виконання договору у повному обсязі у зв’язку із невідповідністю дати аналогічного договору та датою договору у видаткових накладних. Вимога: надати документи на виконання аналогічного договору, які відповідають № та даті договору наданого у довідці про виконання аналогічних договорів або надати інший аналогічний договір та документи, які підтверджують його виконання та відповідно довідку про виконання аналогічних договорів. 2. Відповідно до пп.3. Розділу ІІІ Тендерної документації «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог (у тому числі): 3) якщо документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо». Невідповідність: Учасником надано документи без власноручного підпису та печаті та електронний підпис Учасник накладає тільки на тендерну пропозицію в цілому, а не на кожний документ окремо. Вимога: Відповідно до пп.3 Розділу ІІІ Тендерної документації надати документи Учасника із накладенням КЕП/УЕП на кожен документ окремо або ж надати документи з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням ім’я/ініціалів, ПРІЗВИЩА та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (за винятком оригіналів, нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо).
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаної Сторонами видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління Служби безпеки України в Одеській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20001645 |
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Єврейська, 43 |
Ім'я |
Вікторія Слабчук |
Телефон | +380993083284 |
Ел. пошта | slabchuk.vika@ukr.net |