На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
155 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10007, м Житомир вул. Київське шосе, 24. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-014521-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 17:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 155 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 11:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 550.00 UAH з ПДВ |
---|
Газовий котел1 штука Адреса поставки: 10007, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Київське Шосе, 24 Строк: до 30.09.2024 22:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44620000-2, Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Постольник Вероніка Сергіївна |
Телефон | 380445612753,380505776137 |
Ел. пошта | PL.TENDER@EPICENTRK.COM |
Час публікації: 2024-09-20 20:48:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 20:48:24
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Епіцентр К": 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасник ТОВ "Епіцентр К" не надав у складі тендерної лист-підтвердження про наявність відносин Учасника з компанією-виробником або компанією дистриб’ютором (дилером), чим не дотримав вимоги Додатку 2 до Тендерної документації. Наданий у складі тендерної пропозиціії файл «Лист-підтвердження про відносини з ЛЕОН СЕРВіС ПЛЮС.pdf» не містить жодної інформації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - вимоги Додатку 2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - лист-підтвердження про наявність відносин Учасника з компанією-виробником або компанією дистриб’ютором (дилером) (у разі якщо учасник не є виробником товару). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 34649956 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Волинець Олена Францівна |
Телефон | 380674111526 |
Ел. пошта | TGSZT@UKR.NET |
відсутні
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирський дошкільний навчальний заклад № 27 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22061835 |
Поштова адреса | 10007, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Київське шосе, будинок 24 |
Ім'я |
Керпата Світлана Миколаївна ( ) |
Телефон | +380974907141 |
Ел. пошта | zt.dnz27@ukr.net |