На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-10-014610-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 18:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 90 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 900.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
3D принтер з полем друку 280х250х300 мм1 штука Адреса поставки: 61046, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Комунальників, буд.2/10 Строк: до 15.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42990000-2, Машини спеціального призначення різні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3485603826 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Яна Зіганшина |
Телефон | +380970610999 |
Ел. пошта | yanaziganshina07@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-19 23:24:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 23:24:24
Опис
Повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах 1 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору (додаток №5 до тендерної документації) та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним. Учасник надав лист-погодження від 18.09.2024 року в якому відсутні фрази, що він ознайомився з проектом договору і гарантує виконання своїх обов’язків за ним. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:пункт 5) підпункт 1.1 пункт 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Врахувати зазначене замовником та надати довідку/листа, що містить зазначені вище фрази 2 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати довідку, що товар (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №3 до тендерної документації), який буде постачатись є новим (таким що не був у користуванні), у працездатному стані. Учасник надав довідку від 18.09.2024 року, але вказав в ній не повне найменування товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 (після таблиці №1) Додатку №3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку з вказанням повного найменування товару (3D принтер з полем друку 280х250х300 мм, марка(модель): FlashForge Guider IIs), що товар, який буде постачатись є новим (таким що не був у користуванні), у працездатному стані. 3 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати довідку (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №3 до тендерної документації) про рік виготовлення товару. Така довідка у складі тендерної пропозиції учасника – відсутня. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 (після таблиці №1) Додатку №3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку з вказанням повного найменування товару (3D принтер з полем друку 280х250х300 мм, марка(модель): FlashForge Guider IIs) про рік виготовлення товару. 4 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати довідку (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №3 до тендерної документації) про якість товару та якість матеріалів (сировини) виготовлення цього товару. Учасник надав таку довідку від 18.09.2024 року, але вказав в ній не повне найменування товару. 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 (після таблиці №1) Додатку №3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку з вказанням повного найменування товару (3D принтер з полем друку 280х250х300 мм, марка(модель): FlashForge Guider IIs) про якість товару та якість матеріалів (сировини) виготовлення цього товару. 5 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати довідку (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №3 до тендерної документації) про гарантійний строк на товар. Учасник надав гарантійний лист від 18.09.2024 року, де вказав гарантійний строк 12 місяців з дати постачання товару, але у цьому листі не вказав повного найменування товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4 (після таблиці №1) Додатку №3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку (лист-гарантію) з вказанням повного найменування товару (3D принтер з полем друку 280х250х300 мм, марка(модель): FlashForge Guider IIs) про гарантійний строк на товар (не менше 12 місяців) з дати постачання його на склад замовника 6 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати документ: ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасник надав документ ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» вих.. №180924-1 від 18.09.2024 року, де у пункті 8 таблиці «Загальні відомості про учасника» не вказав адресу банку. Також, учасник відступив від форми таблиці, де пропонується товар і його вартість 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ: ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», у пункті 8 таблиці «Загальні відомості про учасника» вказати адресу банку. Вказати вірну форму таблиці, де пропонується товар і його вартість, заповнити її (таблицю) у відповідності до РОЗ’ЯСНЕНЬ, що знаходяться у кінці Додатку №1 до тендерної документації. 7 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати лист-гарантію (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №4 до тендерної документації) про право власності на товар. Учасник надав Лист-гарантію від 18.09.2024 року, але у цьому листі не вказав повного найменування товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6 Додатку №4 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-гарантію з вказанням повного найменування товару (3D принтер з полем друку 280х250х300 мм, марка(модель): FlashForge Guider IIs) про право власності на товар. 8 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати лист-гарантію (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №4 до тендерної документації) про те, що гарантує при постачанні товару надати сертифікат якості (сертифікат відповідності), технічний паспорт або інші документи. Такий лист-гарантія у складі тендерної пропозиції учасника відсутній. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 7 Додатку №4 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-гарантію з вказанням повного найменування товару (3D принтер з полем друку 280х250х300 мм, марка(модель): FlashForge Guider IIs) з вказанням інформації, що зазначена у пункті 7 Додатку №4 до тендерної документації. 9 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати лист-гарантію (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №4 до тендерної документації) про заміну товару у випадку виявлення дефектів, що виникли в процесі постачання. Учасник надав Лист-гарантію від 18.09.2024 року, але у цьому листі не вказав повного найменування товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 8 Додатку №4 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-гарантію з вказанням повного найменування товару (3D принтер з полем друку 280х250х300 мм, марка(модель): FlashForge Guider IIs) про заміну товару у випадку виявлення дефектів, що виникли в процесі постачання 10 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати лист-гарантію (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №4 до тендерної документації) про застосування заходів із захисту довкілля. Учасник надав Довідку(Лист-гарантія) щодо застосування заходів із захисту довкілля від 18.09.2024 року, але ця Довідка (Лист-гарантія) не відповідає формі довідки замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 10 Додатку №4 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку (листа-гарантію) (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №4 до тендерної документації) за формою, що зазначена у пункті 10 Додатку №4 до тендерної документації. 11 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був надати лист-гарантію про те, що у вартість товару включені податки і збори, обов’язкові платежі. Учасник надав лист-гарантію від 18.09.2024 року, де вказав не повне найменування товару (найменування товару не вимагалось замовником, але учасник вказав). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 15 Додатку №4 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-гарантію (з вказанням повного найменування товару - роз’яснення щодо заповнення довідок у кінці додатку №4 до тендерної документації) те, що у вартість товару включені податки і збори, обов’язкові платежі. 12 частина 1)Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав лист-гарантію від 18.09.2024 року, де вказав, що його місце знаходження не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територією, але у відповідності до наданої у складі тендерної пропозиції скан-копії паспорту учасника «місце проживання зареєстровано за адресою: м. Волноваха Донецької області», що є тимчасом окупованою територією. В той же час згідно Витягу №2154 з реєстру платників єдиного податку (дата формування витягу - 01.11.2022 року) станом на 01.11.2022 року місцезнаходження /місце проживання) суб’єкта господарювання, а саме: Зіганшиної Яни Ігорівни - Хмельницька область, Шепетівський район,село Клубівка. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 13 Додатку №4 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документальне підтвердження переміщення особи учасника, або, у відповідності до пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації, лист-роз’яснення (або довідку) в довільній формі, у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання
Розрахунок здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі на підставі ст. 46, 49 Бюджетного кодексу України, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений Товар, на підставі видаткової накладної, протягом 7 (семи) банківських днів з дати одержання Товару Замовником, у межах відповідного бюджетного асигнування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ІНСТИТУТ ЕНЕРГЕТИЧНИХ МАШИН І СИСТЕМ ІМ.А.М.ПІДГОРНОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03534570 |
Поштова адреса | 61046, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Комунальників, буд. 2/10 |
Ім'я |
Тaмiла Сопiтько |
Телефон | +380501352740 |
Ел. пошта | tamila.sopitko@ukr.net |