На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
358 033.79 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-002911-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 18:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 358 033.79 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 790.17 UAH з ПДВ |
---|
Лічильник з витратоміром до нього, з блоком технологічного обліку, оптичною головкою з USB роз'ємом ( з монтажем)1 комплект Адреса поставки: Україна, м.Київ Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38550000-5, Лічильники |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44650952 |
---|---|
Поштова адреса | 01024, Україна, м. Київ, Київ, Лютеранська 27-29, кв.18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Абалов |
Телефон | +380674013129 |
Ел. пошта | abalov@a-engineering.com.ua |
Час публікації: 2024-09-20 16:25:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 16:25:45
Опис
Повідомлення від 20.09.2024 з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ІНДАСТРІ-БУД» 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-09-11-002911-а. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю – лічильника з витратоміром до нього, з блоком технологічного обліку, оптичною головкою з USB роз’ємом (монтажем) в електронній системі «Prozorro» зареєстровано 1 (одну) тендерну пропозицію. Уповноваженою особою виявлено невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ІНДАСТРІ-БУД» до вимог тендерної документації: 5.1. Відсутній Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). 5.2. Відсутній витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей). 6. Посилання на вимоги тендерної документації (затвердженої уповноваженою особою від 11.09.2024 № 168), щодо яких виявлені невідповідності. 6.1. Пункт 7 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає надання учасником Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 6.2. Пункт 8 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає надання учасником витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Витяг/виписка повинен: - бути виданий не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей); - бути виданий відповідним органом, який має такі повноваження; - містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власника (власників). У разі якщо в юридичної особи відомості про кінцевого бенефіціарного власника (власників) не внесені до ЄДР, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації. Документ повинен бути підготовлений не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей). 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 7.1. Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 7.2. Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. ВИРІШИВ: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 40 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ІНДАСТРІ-БУД». 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому порядку. Уповноважена особа Павло БОНДАРЕНКО
Покупець здійснює оплату Товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту фактично отриманого Товару на підставі належним чином оформлених первинних документів та їх підписання Сторонами, при наявності бюджетних призначень на ці цілі з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Попередня оплата за Товар не передбачена.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20001993 |
Поштова адреса | 03113, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.М.Василенка 3 |
Ім'я |
Павло Бондаренко |
Телефон | +0444227792 |
Ел. пошта | sgz_icte@ssu.gov.ua |