На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
44 940.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-004703-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 44 940.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 449.40 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів (м. Вінниця, Вінницька область)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45201102 |
---|---|
Поштова адреса | 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Сабарівське шосе, будинок 7Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій Гапонов |
Телефон | 380968195970 |
Ел. пошта | avtoservis.prozorro@gmail.com |
-
Час публікації: 2024-09-19 16:05:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 16:05:40
Опис
Доброго дня! Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді Вашої тендерної пропозиції виявлено наступне: 1. Загальна вартість Вашої тендерної пропозиції становить 39 420,00 грн з урахуванням ПДВ, вартість 1 нормо-години зазначена: 1 095,00 грн. з урахуванням ПДВ. У підпунктах 1.6 та 1.7 пункту 1 Додатку 3 документації на закупівлю зазначено: «1.6. Кількість (обсяг) нормо-годин: 36 нормо-годин. 1.7. Розрахунок вартості пропозиції Учасника формується наступним чином: із загальної вартості нормо-годин (36) та вартості запасних частин, витратних матеріалів (що для розрахунку пропозиції складає орієнтовно 30 000,00 грн.» Розшифровка зазначеної Вами вартості 1 нормо-години не відповідає загальній вартості Вашої тендерної пропозиції. 2. Підпунктами 1.1 та 1.2 пункту 1 додатку 2 тендерної документації передбачено надання наступних документів: «1.1. Довідка, складена в довільній формі, яка підтверджує наявність досвіду виконання з боку учасника аналогічного договору (із зазначенням предмету договору, № та дати, найменування замовника). Аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, який виконаний в повному обсязі на дату розкриття тендерних пропозицій. 1.2. Копія завіреного учасником виконаного з боку учасника на дату подання пропозицій договору з додатками (у разі наявності), зазначеного у пп. 1.1, з підтвердженням факту його виконання* (акт(и) приймання-передачі послуг, що підтверджує виконання аналогічного договору), тобто надання копії не менше, ніж одного договору (з однієї з позицій, наведеній у довідці згідно пп. 1.1).» Представлений договір у складі Вашої тендерної пропозиції не виконаний в повному обсязі, дія договору до 31.12.2024. 3. Підпункттом 4.10 пункту 4 додатку 2 тендерної документації передбачено надання довідки про те, що учасник надає згоду на обробку персональних даних, за формою 2 додатку 2. Довідка, що надана у складі Вашої тендерної пропозиції на виконання вимог вищезазначеного підпункту надана в довільній формі, а не за вказаною формою. Відповідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Прошу надати: 1. Тендерну пропозицію, складену за Формою згідно Додатку 1 до тендерної документації із вартістю 1 нормо-години, приведеною у відповідність до ціни Вашої пропозиції. 2. Копію завіреного учасником виконаного з боку учасника на дату подання пропозицій договору з додатками (у разі наявності), зазначеного у пп. 1.1, з підтвердженням факту його виконання (акт(и) приймання-передачі послуг, що підтверджує виконання аналогічного договору). 3. Довідку, складену в довільній формі, яка підтверджує наявність досвіду виконання з боку учасника аналогічного договору (із зазначенням предмету договору, № та дати, найменування замовника). 4. Довідку про те, що учасник надає згоду на обробку персональних даних, за формою 2 додатку 2 тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42578602 |
Поштова адреса | 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дорогожицька, будинок 11/8 |
Ім'я |
Людмила Ткаченко |
Телефон | +380442047905 |
Ел. пошта | tender@sies.gov.ua |