На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
69 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого визнана переможною, впродовж 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, має надати Замовнику шляхом направлення на електронну пошту Замовника завірені належним чином наступі документи та/або інформацію: 1. Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або довідку про ненадання вказаних документів. 3. Експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності та/або складське приміщення (якщо товар тваринного походження), або рішення про державну реєстрацію на виробничі потужності або складське приміщення (якщо товар рослинного походження). 4. Документи, що підтверджують якість та безпечність продукції, Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ. 5. Копію тех. паспорта на ізотермічний автомобіль (при умові, що постачання даного предмета закупівлі буде здійснюватися в межах міста) або копію тех.паспорта на автомобіль з холодильним обладнанням (при умові, що постачання даного предмета закупівлі буде здійснюватися при міжміських перевозках). 6. Копію довідки про останню санобробку автотранспорту. 7. Якщо Учасник орендує автотранспорт, надати копії договорів про оренду або надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладеного згідно з вимогами чинного законодавства, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі (дійсних на дату розкриття). 8. Копії санітарних книжок з результатами медичного огляду осіб (водій, експедитор) зайнятих перевезенням та розвантаженням харчових продуктів Ненадання вищезазначених документів/інформації, розцінюється Замовником як письмова відмова Учасника від підписання договору та є підставою для відхилення його пропозиції. Пересилка документів в рамках укладеного договору здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3486504888 |
---|---|
Поштова адреса | 50082, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВАЛІ КОТИКА, будинок 7, квартира 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катерина Яковенко |
Телефон | +380507375012,+380507375012 |
Ел. пошта | k.yakovenko515@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37622036 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир Цимбал |
Телефон | +380955199920 |
Ел. пошта | vv.profit.llc@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44511760 |
---|---|
Поштова адреса | 50027, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, пл.Горького, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олена Дмітрієва |
Телефон | +380964708830 |
Ел. пошта | tender@mz1.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-004510-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 69 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 11:13 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 вересня, 12:08 |
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399200 кілограм Адреса поставки: 50089, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул.Ботанічна, будинок 16 А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15530000-2, Вершкове масло Профіль: Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399 |
|
Вид | солодковершкове |
---|---|
Вміст жиру | 73, % |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 4399 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа "Будинок милосердя "Затишок" КМР |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26508701 |
Поштова адреса | 50089, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул.Ботанічна, будинок 16 А |
Ім'я |
Радевич Олена Володимирівна |
Телефон | +380981828991 |
Ел. пошта | zatushok.ku@gmail.com |