На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Період аукціону
Опис закупівлі: товар / або його еквівалент
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-005326-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 вересня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 11:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 410 900.67 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 054.50 UAH з ПДВ |
Аукціон | Переглянути |
Початок аукціону | 23 вересня, 12:09 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Стіл письмовий (дуб сонома)45 штука Адреса поставки: 65000, Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 15.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39150000-8, Меблі та приспособи різні |
Стілець офісний28 штука Адреса поставки: 65000, Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 15.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39150000-8, Меблі та приспособи різні |
Тумба офісна28 штука Адреса поставки: 65000, Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 15.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39150000-8, Меблі та приспособи різні |
Шафа металева архівна40 штука Адреса поставки: 65000, Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 15.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39150000-8, Меблі та приспособи різні |
Крісло офісне (поворотне)45 штука Адреса поставки: 65000, Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 15.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39150000-8, Меблі та приспособи різні |
Шафа-стелаж офісна35 штука Адреса поставки: 65000, Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 15.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39150000-8, Меблі та приспособи різні |
Оплата за товар здійснюється покупцем відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) робочих днів, на підставі належним чином оформлених документів продавця (рахунків-фактур, видаткових накладних тощо) при наявності бюджетних призначень на вказані цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А4730 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26629586 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Олег Пурдік |
Телефон | +380673161224 |
Ел. пошта | avinon2022@gmail.com |