На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
422 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-005971-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 12:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 422 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 110.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Жим лежачи1 штука Адреса поставки: 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Проспект Незалежності, 88 Д Строк: до 10.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37440000-4, Інвентар для фітнесу |
Мультитягова машина1 штука Адреса поставки: 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Проспект Незалежності, 88 Д Строк: до 10.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37440000-4, Інвентар для фітнесу |
Вертикальний жим сидячи1 штука Адреса поставки: 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Проспект Незалежності, 88 Д Строк: до 10.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37440000-4, Інвентар для фітнесу |
Спортивний комплекс1 штука Адреса поставки: 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Проспект Незалежності, 88 Д Строк: до 10.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37440000-4, Інвентар для фітнесу |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3271711238 |
---|---|
Поштова адреса | 58010, Україна, Чернівецька область, м. Чернвці, просп. Незалежності, будинок 108, квартира 59 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лубчук Сергій Юрійович |
Телефон | +380508507587 |
Ел. пошта | ataschuk33@gmail.com |
Відсутні
Час публікації: 2024-09-19 16:52:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 16:52:45
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника Фізична особа-підприємець ЛУБЧУК СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ (далі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції аналогічний договір про поставку обладнання для спортивного майданчика / спортивного обладнання. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1.1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про поставку обладнання для спортивного майданчика / спортивного обладнання; 3.2. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; 3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. або видаткова (видаткові) накладна (накладні), накладні що засвідчує (засвічують) поставку товару (товарів) та виконання договору (договорів) в повному обсязі. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Продавцем накладної/видаткової накладної. Розрахунки за цим договором здійснюються Покупцем відповідно до пп. 2 п.19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця на підставі накладних/видаткових накладних за фактом поставки Товару, у розмірі 100 % загальної вартості поставленого Товару. Покупець протягом 7 (семи) робочих днів, з дати отримання накладних/видаткових та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється в межах та за на явності фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 7 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35529258 |
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, проспект Незалежності, 88Д |
Ім'я |
Андрея Костя |
Телефон | +380969382164 |
Ел. пошта | kostea.andreya@gmail.com |