На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
361 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Продукція повинна відповідати терміну придатності. Постачання продукції проводиться по заявці Замовника за адресою Замовника: вулиця Річкова, 32, село Токарі, Миргородський район, Полтавська область, склад. Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, товарно-транспортними накладними на кожну партію товару, належні документи, що підтверджують якість Товару, його походження, технічні характеристики). Продукція, яка постачається до закладу, не повинна містити генетично модифікованих організмів та повинна бути безпечною для харчування підопічних, забороняється завозити недоброякісний товар. Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні. Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. протягом 20 днів з моменту підписання договору, транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника протягом 5-ти робочих днів з 8.00 до 16.00 з моменту отримання заявки від відповідальної особи Замовника, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою. Розвантажувальні роботи згідно договору за рахунок Постачальника. Договір набирає чинності з дня його підписання та проставляння ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 31.12.2024 року. Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 – 24 120 кілограм.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45358873 |
---|---|
Поштова адреса | 37511, Україна, Полтавська область, Лубенський р-н село Окіп, вул.Польова, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Хворостяний Ігор |
Телефон | 380994875398 |
Ел. пошта | avangardkom@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3413215410 |
---|---|
Поштова адреса | 39200, Україна, Полтавська область, Кобеляцький р-н, місто Кобеляки, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок 28 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Руслан Ковальчук |
Телефон | +380954853855 |
Ел. пошта | ruslantender08@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45196061 |
---|---|
Поштова адреса | 50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Криворіжсталі, будинок 3, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костянтин Москаленко |
Телефон | +380963855488 |
Ел. пошта | tovsmartmarketkr@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2841216743 |
---|---|
Поштова адреса | 38702, Україна, Полтавська область, Полтава, Україна, 38702, Полтавська обл., Полтавський р-н, село Залізничне, вулиця Магістральна, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | МАРІЯ ТКАЧЕНКО |
Телефон | 380502821389 |
Ел. пошта | maria.tkachenko151077@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-010260-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 361 800.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 16 вересня, 09:54 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 922124120 кілограм Адреса поставки: 37231, Україна, Полтавська область, c.Токарі, Лохвицький р-н, вул. Річкова, 32 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | 1 |
Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Токарівський психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189245 |
Поштова адреса | 37231, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, село Токарі, вул. Річкова, 32 |
Ім'я |
Ольга Головенець |
Телефон | +380535636213 |
Ел. пошта | internat100@ukr.net |