На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
414 074.10 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Запасні частини до кущорізів та бензопил
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-12-008483-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 вересня, 19:00 |
Дата останніх змін | 12 вересня, 14:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 414 074.10 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 070.37 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 25 вересня, 12:24 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Котушка стартера5 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Карбюратор20 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Шина100 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Комплект заточний100 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Диск ріжучий240 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Свічка запалювання30 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Ланцюг100 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, смт Іларіонове Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Для контрагентів-платників ПДВ – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. ( Детальніше – розділ 5 Додатку 5 «Проєкт договору»)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Ім'я |
Круть Євген Олегович |
Телефон | 380567930542 |
Ел. пошта | E.Krut@dp.uz.gov.ua |