На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
480 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-12-009963-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 14:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 480 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 400.00 UAH з ПДВ |
---|
Комплект мультимедійного обладнання6 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32322000-6, Мультимедійне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Маргарита Шевченко |
Телефон | +380957857313 |
Ел. пошта | m.shevchenko@ofis-centr.ua |
не залучаються
Час публікації: 2024-09-23 12:55:47
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 12:55:47
Опис
1) перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОРВЕТ» (код ЄДПРОУ – 21337459) не були надані: 1. гарантійний лист довільної форми, яким було б підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану»; 2. копія рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість предмета закупівлі, що є предметом правочину по даній закупівлі, перевищує 50% вартості чистих активів учасника, або лист-пояснення, що вартість предмета закупівлі не перевищує вищезазначену межу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» та пункт 8 Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації: «На підтвердження того, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених в складі тендерної пропозиції, необхідно надати: 2) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь).»; 2. Пункт 2 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та пункт 18 Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації: «Для підтвердження права учасника на подальше укладення та підписання договору про закупівлю, він повинен надати: - копію рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість предмета закупівлі, що є предметом правочину по даній закупівлі, перевищує 50% вартості чистих активів учасника станом на кінець попереднього кварталу, або лист-пояснення, що вартість предмета закупівлі не перевищує вищезазначену межу (ця вимога стосується виключно учасника з організаційно-правовою формою: Товариство з обмеженою відповідальністю або Товариство з додатковою відповідальністю);». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження до електронної системи закупівель: 1. гарантійний лист довільної форми, яким було б підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь); 2. копія рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість предмета закупівлі, що є предметом правочину по даній закупівлі, перевищує 50% вартості чистих активів учасника, або лист-пояснення, що вартість предмета закупівлі не перевищує вищезазначену межу.
Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються в гривнях у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з місцевого бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44126166 |
Поштова адреса | 45500, Україна, Волинська область, селище міського типу Локачі, вул. Миру, будинок 23 |
Ім'я |
Олексій Опікан |
Телефон | +380976818121 |
Ел. пошта | lokaciupravlinnag7@gmail.com |