На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2383.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.12.2024 Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Кількість: 87 штук Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для платників ПДВ); або Для резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ) Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ.) Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійні зобов'язання: Гарантійний строк зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника, але не менше 12 місяців з дати виготовлення. Умови зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37721709 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, місто Бровари, вулиця Онікієнка Олега, будинок 134 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Леонід Макаренко |
Телефон | +380503882618 |
Ел. пошта | tender@topex.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2800618145 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Клименко Вікторія |
Телефон | 380679774486 |
Ел. пошта | klm.vika@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44248050 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, місто Вінниця(з), пр.Космонавтів, будинок 55, квартира 114 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Прокопенко |
Телефон | +380671470098 |
Ел. пошта | kripmetteder@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-12-011914-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 383.80 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 17:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 вересня, 08:25 |
Щітки по металу87 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44510000-8, Знаряддя Профіль: Щітки по металу |
|
Бренд | FIT, LESSMANN, MASTERTOOL, TOPEX, ЗЕНІТ, VOREL, HIKOKI, SPARKY, WURTH, VECTRON, NEO TOOLS, FORSAGE, HELLER, TOP TOOLS, YATO, MONTERO, EXPERT, RAWLPLUG, HARDY |
---|---|
Матеріал дроту | сталь, латунь |
Форма дроту | рифлена, пряма |
Кількість рядів дроту | 1 - 6, шт |
Діаметр дроту | 0.25 - 1.25, мм |
Матеріал рукоятки | пластик, дерево |
Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для платників ПДВ); або Для резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ) Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ.) Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 |
Ім'я |
Вангородська Олександра Миколаївна |
Телефон | 380443097730 |
Ел. пошта | vangorodska.o.m@uz.gov.ua |