На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
79 950.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-13-001583-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 14:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 79 950.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 399.75 UAH з ПДВ |
---|
Інвалідні візки для реабілітаційного відділення військовослужбовців5 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 1А Строк: до 15.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33193120-6, Інвалідні візки Код НК 024:2023: 45052, Крісло-візок для транспортування складаний |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3144912330 |
---|---|
Поштова адреса | 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Волинська буд. 5-А кв. 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Водопян Ігор Миколайович |
Телефон | +380665241449 |
Ел. пошта | med@med-mm.com |
Час публікації: 2024-09-23 12:18:20
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 12:18:20
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Декларацію про відповідність, в якій відсутня необхідна інформація. 1.2. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про те, що: - У разі неможливості Постачальником усунення виявлених недоліків отриманого Замовником товару (під час гарантійного терміну), Постачальник зобов’язаний забезпечити повну заміну такого товару, який має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу. Термін ремонту не повинен перевищувати 30 робочих днів, термін заміни товару не повинен перевищувати 45 робочих днів. 1.3. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження від виробника щодо офіційного представника ТОВ «МЕДІТОР». 2. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: 2.1. Копії документів(-ту) наведених(-ого) нижче або гарантійний лист, що нижче зазначені(-ий) документи(-т) буде надано під час поставки: - завірену копію декларації або свідоцтво, або сертифікат, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. 2.2. Гарантійні листи про те, що: - У разі неможливості Постачальником усунення виявлених недоліків отриманого Замовником товару (під час гарантійного терміну), Постачальник зобов’язаний забезпечити повну заміну такого товару, який має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу. Термін ремонту не повинен перевищувати 30 робочих днів, термін заміни товару не повинен перевищувати 45 робочих днів. 2.3. Копія відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника, що підтверджує офіційне представництво ТОВ «МЕДІТОР».
Оплата за фактично отриманий товар здійснюється в національній валюті в формі безготівкових розрахунків на підставі накладної та виставленого рахунку. Оплата може здійснюватися з відтермінуванням платежу до 30 (тридцяти) календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01987037 |
Поштова адреса | 50049, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, 1 а |
Ім'я |
Бургутіна Валерія |
Телефон | 0682198121 |
Ел. пошта | pjataja_doktor@ukr.net |