На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
172 501.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42278701 |
---|---|
Поштова адреса | 61100, Україна, Харківська область, Харків, проспект Петра Григоренка, 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мельничук Вадим Петрович |
Телефон | +380969664949 |
Ел. пошта | ltd_tenera@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-13-004066-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 172 501.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 вересня, 10:54 |
Лопати1297 штука Адреса поставки: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Степна,2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44510000-8, Знаряддя Профіль: Лопати |
|
Бренд | FINDER, GRUNTEK, SCHEPPACH, MASSLINNA, BELLOTA, LESKO, РАМБОЛД, VERANO, JBM, ZMM MAXPOL, BIEDRONKA, GARDEN STAR, TOURIST SHOVEL, JUCO, MEGA, GARTNER, WOFFMANN, CHOICE, BRADAS, АЛВАНИ, КРИОН, GARDENA, NEXTOOL, СИЛА, FISKARS, YATO, BROBRO, GERBER, FLO, ELEGANT, POLAX, NEO, PLAYTIVE, DE LUXE, CHR, STARK, HTOOLS, GREENMILL, CELLFAST, WOW, STELS, NATUREHIKE, YAPAR, VOREL, MASTERTOOL, ОАЗІС, BUDMONSTER, UA, TOREX, FALCI, KARD, СВІТЯЗЬ, FLORA, VERTO, PROSPERPLAST, KILNEX, ULEY, MIOL, NEO TOOLS, AZOVELEKTROZBUT, HANWILD, OFFNER, УКРАЇНА, NIWAKI, HUO HOU, DV, 2E, PROLINE, VERDEMAX, МЕТИД, ГОСПОДАР, GEOLIA, MACHOOK, MY GARDEN, VIST, INTERTOOL, SNOW MONSTER, ZELART, TRUPER, POPUTCHIK, STREND PRO, COLD STEEL, SOTKA, VIROK, BAHCO, GRAD, RICHMANN, АРМА, GREEN GARDEN, RYOBI, HILFMAN, BASS POLSKA, FÖRSTER, TOPEX, FORESTER, SPEAR & JACKSON, SHOVEL, ОРГТЕХКОМ, PARKSIDE, SALEWA, FORESTA, FINLAND |
---|---|
Вид лопати | американка, для снігу, садова, саперна, скрепер, совкова, тактична, траншейна, туристична, штикова |
Матеріал ковша | алюміній, пластик, сталь, метал, скловолокно, нержавіюча сталь |
Матеріал ручки/держака | алюміній, дерево, метал, металопластик, нержавіюча сталь, пластик, скловолокно, сталь, поліамід, гума, композит |
Наявність держака | 1, |
Наявність ручки держака | 1, |
Вага | до 0, г |
Довжина | до 0, мм |
Ширина ковша | до 0, мм |
Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Шеремета Світлана Георгіївна |
Телефон | 380487272394 |
Ел. пошта | ntvm@odz.gov.ua |