На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
471 095.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: 39130000-2 Офісні меблі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-13-009860-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 вересня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 вересня, 13:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 13:00 |
Офісні меблі
Очікувана вартість закупівлі | 471 095.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 355.48 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 14:14 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Офісні меблі165 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Передоплата у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) вартості Товару Покупець сплачує на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Договору та отримання рахунку від Постачальника;
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) вартості Товару Покупець сплачує на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після поставки товару та монтажу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |