На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 056 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-16-001881-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 10 жовтня, 18:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 056 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 560.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 31 680.00 UAH |
Послуга з ІТ-Аутсорсингу - операторів рівня L1 для Security Operational Center1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72810000-1, Послуги з комп’ютерного аудиту |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37313183 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | tender |
Телефон | |
Ел. пошта | TENDER@ACCORD-GROUP.COM |
не плануємо залучати
Час публікації: 2024-10-10 11:21:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-11 11:21:05
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АККОРДГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Послуга з ІТ-Аутсорсингу - операторів рівня L1 для Security Operational Center згідно з кодом ДК 021:2015 72810000-1 Послуги з комп’ютерного аудиту. Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати: «1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно Таблиці №1 цього пункту. Довідка має містити інформацію щодо наявності в Учасника мінімум працівників: - керівник надання послуги/менеджер проєкту (організаційна складова послуги); - керівник технічної команди аналітиків L1; - оператор SOC L1. 1.2. Надати скановані копії документу (-ів), які підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців зазначених в п.1.1, а саме: диплом (-ми) та/або сертифікат (-ти) проходження навчання відповідного фахівця за спеціальністю кібербезпека.» На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав Довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 25.09.2024 № 004643-01 з підтверджуючими документами. В наданій Довідці не зазначено не зазначено повністю ПІБ працівників, що будуть залучені до надання послуг та не зазначено інформації щодо кваліфікації (освіта/спеціалізація за фахом тощо), що не відповідає вимогам ТД. Учасником не підтверджено кваліфікацію фахівців, що будуть залучені до надання послуг Севонькіна Олексія та Чайківського Віталія (з наданих підтверджуючих документів не вбачається, що дані працівники пройшли навчання саме за спеціальністю кібербезпека, що не відповідає вимогам ТД. На зазначеного в Довідці працівника Тимофіїв Євген не надано диплом (-ми) та/або сертифікат (-ти) проходження навчання за спеціальністю кібербезпека, що не відповідає вимогам ТД. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимоги пункту 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На вимогу пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати оновлені документи: «1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно Таблиці №1 цього пункту. Довідка має містити інформацію щодо наявності в Учасника мінімум працівників: - керівник надання послуги/менеджер проєкту (організаційна складова послуги); - керівник технічної команди аналітиків L1; - оператор SOC L1. 1.2. Надати скановані копії документу (-ів), які підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців зазначених в п.1.1, а саме: диплом (-ми) та/або сертифікат (-ти) проходження навчання відповідного фахівця за спеціальністю кібербезпека.».
Платежі здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту (-ів) приймання-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк надання Послуги – 12 місяців з дати підписання договору
Тип оплати:
Період: 366 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Стаценко Світлана Михайлівна |
Телефон | 380442938607 |
Ел. пошта | Svitlana.Statsenko@Ukrnafta.com |