На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
243 644.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Продавець зобов’язується передати Товар Покупцеві до « 30 » жовтня 2024 року, але Продавець залишає за собою право поставити Товар достроково за погодженням з Покупцем. Місце поставки: вулиця Героїв України, 7 село Сенча, Миргородський район, Полтавська область, 37254. Поставка Товару здійснюється транспортом та за рахунок Продавця на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р. (Поставка в місці з розвантаженням). Товар повинен бути спакований Продавцем таким чином, щоб забезпечити збереження Товару від механічних пошкоджень, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та проведенні навантажувально-розвантажувальних робіт. Товар має бути промаркований згідно з умовами чинних нормативних документів. Датою поставки Товару є дата, коли Товар було передано у власність Покупця в місці поставки. Зобов’язання Продавця щодо поставки Товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передання Товару належної якості у власність Покупця у місці поставки на підставі акту прийому-передачі, рахунка, видаткової накладної. Право власності на Товар переходить від Продавця до Покупця з моменту підписання уповноваженими особами обох Сторін акту прийому-передачі, рахунка, видаткової накладної та передання товару Покупцю у місці поставки. Товар, котрий Продавець зобов’язується передати Покупцю, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю. Разом з Товаром Продавець повинен передати Покупцю документи, які належать до передачі разом з Товаром відповідно до чинного законодавства України. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (інструкції з експлуатації, висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат якості, сертифікат відповідності, гарантійний талон, технічний паспорт тощо). У випадку повного або часткового ненадання Продавцем Покупцю супровідної документації на Товар, а також у випадку, якщо ця документація не відповідає вимогам законодавства України або містить помилки, Покупець має право затримати оплату Товару (без нарахування та сплати будь – яких штрафних санкцій і пені та без відшкодування збитків) до моменту передання Покупцю, відповідно, документації, якої не вистачає, документації, приведеної у відповідність до законодавства України, документації, яка не містить помилок. Приймання – передача Товару по кількості проводиться відповідно до товарно – супровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. Під час приймання Товару уповноважений представник Покупця перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару (окрім прихованих дефектів/недоліків) тощо. У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Продавець зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 5 робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Покупцем не приймається і не оплачується. Якщо після завершення прийому Товару Покупцем будуть виявлені приховані недоліки Товару (механічні пошкодження, некомплектність товару тощо), Покупець повідомляє Продавця про кількість та характер таких недоліків протягом 5 календарних днів з дня їх виявлення. Продавець зобов’язаний на вибір Покупця протягом наступних 5 календарних днів: - здійснити заміну такого Товару на аналогічний; - вивезти такий Товар із місця зберігання Покупця шляхом оформлення накладної на повернення Товару з перерахуванням платіжних зобов’язань Покупця або якщо товар вже оплачений Покупцем, з поверненням вартості такого Товару на користь Покупця за ціною, що відповідає ціні продажу такого Товару Покупцю на момент повернення Товару.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39951406 |
---|---|
Поштова адреса | 01030, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 50-Б, ЛІТ.В, офіс 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ромашко Олександр |
Телефон | 380677719499 |
Ел. пошта | magro.ukraine@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45271143 |
---|---|
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, 65026, Одеська обл., місто Одеса, вул.Приморська (Приморський р-н), будинок 27, кімната 305 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ауріка Довгалюк |
Телефон | 380978308370 |
Ел. пошта | checklist2023and@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-16-002537-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 243 644.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 13:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 вересня, 13:45 |
Квадрокоптер AUTEL EVO MAX 4T1 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34710000-7, Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном Профіль: Квадрокоптер AUTEL EVO MAX 4T |
|
Бренд | AUTEL |
---|---|
Модель | EVO MAX 4T |
Ємність акумулятора | 8000 - 9000, мА |
Тип двигуна | електродвигун |
Покупець проводить оплату за Товар при наявності відповідних бюджетних асигнувань шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу, визначену Покупцем, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Договором здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем на свій рахунок відповідних бюджетних призначень. При цьому враховується пріоритетність здійснення видатків органом Казначейства, що визначається постановою КМУ від 09.06.2021р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41830654 |
Поштова адреса | 37254, Україна, Полтавська область, Лохвицький р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8 |
Ім'я |
Марина Карпенко |
Телефон | +380666961134 |
Ел. пошта | marina_karpenko94@ukr.net |