На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Замовником технічні характеристики товару, що закуповується визначені з урахуванням виробничої потреби, яка обумовлена метою забезпечення відокремлених підрозділів паливом для безперебійної роботи автотранспорту, засобів механізації тощо, що дасть можливість безпечно та у встановлені строки виконувати виробничі завдання, а також для забезпечення безпеки мореплавства в акваторіях морських портів України. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено використанням методу розрахунку очікуваної вартості товарів на підставі отримання інформації про ціни на товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» від ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» (ДП «Держзовнішінформ»), оскільки ДП «Держзовнішінформ» уповноважене наказом Мінекономрозвитку України «Деякі питання діяльності Державного підприємства «Держзовнішінформ» від 02.05.2018 № 608 здійснювати моніторинг цін на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках, досліджувати динаміку цінових процесів на ринках та відповідність контрактних (зовнішньоторговельних) цін кон’юнктурі світового ринку. ДП «Держзовнішінформ» − провідний інформаційно-аналітичний та експертний центр в Україні з досліджень зовнішніх та внутрішніх ринків товарів і послуг. (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-16-006984-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 9 жовтня, 15:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 12 750 400.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 вересня, 15:40 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 63 752.00 UAH без ПДВ |
---|
Паливо дизельне170000 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09134200-9, Дизельне паливо |
Бензин А-95 Євро100000 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09132000-3, Бензин |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44838860 |
---|---|
Поштова адреса | 82660, Україна, Львівська область, Стрийський район, селище міського типу Славсько, вулиця Франка Івана, будинок 14 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тендерний В.Н 4372 Відділ продажу 6 |
Телефон | +0322907040 |
Ел. пошта | okkotendersale6@gng.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43699122 |
---|---|
Поштова адреса | 01042, Україна, Київська область, Київ, бульвар Марії Приймаченко, буд. 1/27, офіс 404 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олег |
Телефон | 380944401884 |
Ел. пошта | ukrpetrolcentr.tender@gmail.com |
Розрахунки проводяться Покупцем через Філію, яка фактично отримала Товар, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Філією оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату партії поставленого Товару (рахунок має містити посилання на номер та дату укладання цього Договору, а також номер і дату відповідної видаткової накладної), підписаної Сторонами видаткової накладної на переданий у власність (поставлений) Товар, що підлягає оплаті, за умови наявності належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (детально в додатку 5 до тендерної документації).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Відповідно до проєкту договору, а саме: поставка талонів або смарт-карток/карток на отримання Товару здійснюється окремими партіями протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Постачальником Замовлення на відповідну партію Товару (до 31.03.2025) (детально у Додатку 5 до ТД).
Тип оплати:
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14 |
Ім'я |
Калиніна Анастасія Олександрівна |
Телефон | 380487759504 |
Ел. пошта | anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |