На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
110 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 24 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Відсутня подальша потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг та скорочено обсяги видатків на здійснення закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-16-009223-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 11:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 110 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 100.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 18 листопада, 13:18 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Щорічний профілактичний медичний огляд (чоловіки)139 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, місто Суми Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85121000-3, Послуги у сфері лікарської практики |
Щорічний профілактичний медичний огляд (жінки)25 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, місто Суми Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85121000-3, Послуги у сфері лікарської практики |
Медичний огляд водіїв транспортних засобів щодо придатності до керування транспортними засобами13 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, місто Суми Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85120000-6, Лікарська практика та супутні послуги |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38602403 |
Поштова адреса | 40016, Україна, Сумська область, м. Суми, Вул. Сергія Табали (Сєвєра), 70 |
Ім'я |
Сергій Назаренко |
Телефон | +380542665532 |
Ел. пошта | v07@dsns.gov.ua |