На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-16-009582-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 7 жовтня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 вересня, 14:57 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (79419000-4 Консультаційні послуги з питань оцінювання)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79419000-4, Консультаційні послуги з питань оцінювання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасником, згідно вимог тендерної документації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендер-них пропозицій, а саме не підписав свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посилан-ням: http://czo.gov.ua/verify;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасником, згідно вимог тендерної документації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендер-них пропозицій, а саме не підписав свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посилан-ням: http://czo.gov.ua/verify;
Код ЄДРПОУ | 3384604979 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Курявий |
Телефон | +380991546877 |
Ел. пошта | kuriavyioleksandr@mkp.in.ua |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасником, не надано акта здачі-приймання виконання робіт (наданих послуг), які є невід’ємною частиною цього Договору №1891 від 18.08.2024 р. про виконання робіт/надання послуг, що зазначений в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору за вих. №1809-08 від 18.09.2024р, що підтверджує відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону, зазначено в Додатку 1 та Додатку 5 тендерної документації Замовника;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасником, не надано акта здачі-приймання виконання робіт (наданих послуг), які є невід’ємною частиною цього Договору №1891 від 18.08.2024 р. про виконання робіт/надання послуг, що зазначений в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору за вих. №1809-08 від 18.09.2024р, що підтверджує відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону, зазначено в Додатку 1 та Додатку 5 тендерної документації Замовника;
Код ЄДРПОУ | 40875186 |
---|---|
Поштова адреса | 65070, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ІНГЛЕЗІ, будинок 2-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Швед |
Телефон | +380505755428 |
Ел. пошта | shved.anya@gmail.com |
субпідрядники не залучаються
- авансовий платіж в розмірі 50% від ціни Договору протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту виставлення рахунку; - залишок 50 % ціни Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг, але не пізніше дати закінчення терміну дії договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
- авансовий платіж в розмірі 50% від ціни Договору протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту виставлення рахунку; - залишок 50 % ціни Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг, але не пізніше дати закінчення терміну дії договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31448144 |
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Ім'я |
Анна Іскяндарова |
Телефон | +380675503677 |
Ел. пошта | iskyandarova@vodokanal.mk.ua |