На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
279 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, а переклад повинен бути посвідчений нотаріально. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально, або підписаний перекладачем, або учасником торгів (на розсуд учасника).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-18-004624-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 вересня, 01:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 279 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 793.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 27 вересня, 12:15 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Ганчірки для підлоги6150 пачка Адреса поставки: Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади Деснянського району м. Києва згідно Дислокації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39525800-6, Ганчірки для прибирання |
Серветки для прибирання3150 пачка Адреса поставки: Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади Деснянського району м. Києва згідно Дислокації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39525100-9, Ганчірки для витирання пилу |
Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які зазначені в дислокації поставки Товару (Додаток 2 до Договору) і згідно наданих Постачальником відповідних видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37501684 |
Поштова адреса | 02217, Україна, м. Київ, вулиця Закревського, будинок 15-А |
Ім'я |
Пинчук Діана |
Телефон | 380664484222 |
Ел. пошта | pynchukdiana@gmail.com |