На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 722 331.00 UAH
571 738.89 UAH
316 236.32 UAH
418 618.27 UAH
359 956.22 UAH
281 178.82 UAH
313 260.01 UAH
305 946.43 UAH
191 784.42 UAH
264 492.08 UAH
417 196.75 UAH
281 211.13 UAH
336 727.25 UAH
340 313.36 UAH
323 671.05 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-18-009521-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 16:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 571 738.89 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 5 717.39 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 11:30 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Коростенській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 316 236.32 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 3 162.36 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 12:18 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Фастівській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 418 618.27 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 4 186.18 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 12:57 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Калинівській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахунку1 етап надання Послуг – польові роботи:. Замовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 359 956.22 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 3 599.56 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 13:18 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Козятинській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 281 178.82 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 811.79 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 13:53 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Ярмолинецькій виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 313 260.01 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 3 132.60 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 14:24 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Жмеринській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 305 946.43 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 3 059.46 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 14:58 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Овруцькій виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 191 784.42 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 917.84 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 15:04 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Котюжанській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 264 492.08 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 644.92 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 15:46 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Гречанській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 417 196.75 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 4 171.97 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 11:09 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Житомирській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 281 211.13 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 812.11 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 11:30 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Хмільницькій виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 336 727.25 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 3 367.27 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 12:02 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Білоцерківській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 340 313.36 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 3 403.13 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 12:51 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Погребищенській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 323 671.05 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 3 236.71 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 26 вересня, 13:07 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ по Шепетівській виробничій дільниці1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77231000-8, Послуги з управління лісовим господарством |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуЗамовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 30% від вартості польових робіт на 7 (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку. Погашення попередньої оплати здійснюється шляхом зарахування 30% вартості наданих та прийнятих Замовником Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Тип оплати: Аванс Період: 7 календарних днів Розмір оплати: 30.00% надання послугПодальша оплата 1 етапу Послуг здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). 2 етап надання Послуг – камеральні роботи: Оплата 2 етапу Послуг – камеральні роботи, здійснюється по факту їх надання, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (для платників ПДВ). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 21 календарних днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Назва організації | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Ім'я |
Олена Федорченко |
Телефон | +380443096911 |
Ел. пошта | elena@sw.uz.gov.ua |