На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Замовником визначено технічну специфікацію послуг за кодом ДК 021:2015 ДК 021:2015 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги) виходячи з виробничої потреби та з урахуванням того, ДП «АМПУ» відповідно до чинного законодавства відноситься до великих підприємств, що становлять суспільний інтерес. Закупівля вказаних послуг здійснюється на виконання вимог ч.3 ст.14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі – Закон № 996), відповідно до якого суб’єкти природних монополій на загальнодержавному ринку, зобов’язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність разом з відповідними аудиторськими звітами на своїй веб-сторінці (у повному обсязі). Крім того, згідно пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України платники податку на прибуток, які відповідно до Закону № 996 зобов’язані оприлюднювати річну фінзвітність та річну консолідовану фінзвітність разом з аудиторським звітом, подають ДПС річну фінзвітність, яка підлягає оприлюдненню разом з аудиторським звітом.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації про ціну предмета закупівлі базуючись на данних при порівнянні ринкових цін, що отримані на підставі направлених відповідних листів-запитів потенційним контрагентам, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ». (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-19-002390-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 15 жовтня, 13:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 091 666.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 вересня, 16:16 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 35 458.33 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 100 000.00 UAH |
Аудиторські послуги1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.04.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79212000-3, Аудиторські послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33833362 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, Київська область, Київ, Оболонська набережна, 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Московенко Наталія Вікторівна |
Телефон | 380938866987 |
Ел. пошта | TENDER@CROWE-AC.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 23731031 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Валерій Бондар |
Телефон | 380442913010 |
Ел. пошта | OFFICE@HLB.COM.UA |
субпідрядник не залучатиметься
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31441657 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Малопідвальна, будинок 10, офіс 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Іващенко |
Телефон | +380442790000 |
Ел. пошта | tenders@devisu.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34764976 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Манжула Олександр |
Телефон | 380444843364 |
Ел. пошта | INFO@UA.GT.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36694398 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ Л. ПЕРВОМАЙСЬКОГО, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Богданова |
Телефон | +380504486128 |
Ел. пошта | o.bogdanova@crowe.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 20197074 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м. Дніпро, вул. Андрія Фабра, 4, 4 поверх |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ольга Рожкова |
Телефон | 0504515500 |
Ел. пошта | OROZHKOVA@BDO.UA |
Учасник не планує залучати субпідрядника
Розрахунки за надані Послуги проводяться шляхом здійснення попередньої оплати (аванс) у розмірі 30 % вартості Послуг окремо за кожним етапом надання Послуг на підставі отриманих оригіналів належним чином оформлених рахунків: за першим етапом надання Послуг – протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня, наступного за днем набрання чинності Договору, а за другим етапом надання Послуг – протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня, наступного за днем початку надання Послуг за другим етапом (з дня, наступного за днем отримання від Замовника письмової заявки на надання Послуг). Виконавець повинен надати Замовнику: - не пізніше дати укладення цього Договору забезпечення повернення попередньої оплати (авансу) в розмірі 100 (ста) % відсотків суми попередньої оплати (авансу), яку Замовник має сплатити на виконання Додатку до Договору за першим етапом надання Послуг; - протягом 3 (трьох) робочих днів з дня, наступного за днем отримання від Замовника заявки на надання послуг за другим етапом надання Послуг, забезпечення повернення попередньої оплати (авансу) в розмірі 100 (ста) % відсотків суми попередньої оплати (авансу), яку Замовник має сплатити на виконання пункту 4.2 Договору та Додатку до Договору за другим етапом надання Послуг. У випадку ненадання Виконавцем банківської гарантії (ненадання забезпечення повернення попередніх оплат (авансів) в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець позбавляється права на отримання попередньої оплати (авансу), а Замовник звільняється від зобов’язань щодо здійснення попередніх оплат (авансів). Детально в проєкті Договору (додаток 5 до тендерної документації).
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється після надання Виконавцем належним чином оформлених документів, зазначених у пункті 2.6. проєкту Договору, протягом 5 (п’яти) календарних днів на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг за кожним етапом надання Послуг. Детально в проєкті Договору (додаток 5 до тендерної документації).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14 |
Ім'я |
Калиніна Анастасія Олександрівна |
Телефон | 380487759504 |
Ел. пошта | anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |