На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником виходячи із потреби у конкретних товарах та з урахуванням необхідних якісних та експлуатаційних властивостей, з урахуванням погодження МВС України (лист ДСНС України від 24.07.2024 № 16-16417/163-1 "Про розгляд технічної специфікації". Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення встановлено відповідно до бюджетного кошторису на 2024 рік, виходячи із потреб замовника у товарах. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на основі отриманих цінових пропозицій.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-19-004417-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 жовтня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Апаратно – програмний комплекс для виготовлення посвідчень1 штука Адреса поставки: 01601, Україна, м. Київ, м.Київ, Володимирська,13 Строк: до 22.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 31867934 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Нижній Вал, будинок 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анатолій Жадько |
Телефон | +380443377888 |
Ел. пошта | director@megaprint.kiev.ua |
Замовник проводить оплату Товару за фактом його постачання на підставі рахунку-фактури та підписаних Учасником і Замовником видаткових накладних (актів прийому-передачі), шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника, протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Товару, але в межах бюджетного року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38620155 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
Ім'я |
Єлизавета Гречановська |
Телефон | +380442783698 |
Ел. пошта | el.grechanovska@kyiv.dsns.gov.ua |