На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3050.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Строк (термін) поставки (передачі) товарів здійснюється відповідно до заявки Замовника у робочі дні. Доставка виконується узгодженими партіями транспортом Продавця. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 6. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платіж. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального строку придатності
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-19-007131-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 вересня, 14:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 13:18 |
Строк (термін) поставки (передачі) товарів здійснюється відповідно до заявки Замовника у робочі дні. Доставка виконується узгодженими партіями транспортом Продавця. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 6. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платіж. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального строку придатності
Очікувана вартість закупівлі | 3 050.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 15.25 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 30 вересня, 13:48 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лота |
|
---|
АЛОРА сироп по 100 мл у флаконі, по 1 флак.4 пачка Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Крижанівського, 6 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: pasiflora incarnata, Pasiflora incarnata |
КОГІВІС сироп по 100 мл у флак.4 флакон Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Крижанівського, 6 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: comb drug, Comb drug |
Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платіж.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03066940 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 6 |
Ім'я |
Наталія Михайлюк |
Телефон | +380633049394 |
Ел. пошта | 32esefip@gmail.com |