На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
26 610.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (вул. Зубенка, 2, м.Стрий, Львівська обл.) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки ТОВАРУ–протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Умови оплати - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31764816 |
---|---|
Поштова адреса | 54025, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, проспект Героїв України, будинок 113/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Кошкадамян |
Телефон | +380675116683 |
Ел. пошта | zp_tender@technotorg.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42974700 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, Вулиця Автопаркова, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дюкарєв Антон |
Телефон | 380504400936 |
Ел. пошта | dukarev@ustc.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-19-007217-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 26 610.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 24 вересня, 15:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 жовтня, 14:39 |
Шини для автобусів 215/75R17,5 135/133J, ведуча6 штука Адреса поставки: 82405, Україна, Львівська область, м.Стрий, м.Стрий Строк: до 31.12.2024 13:26 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності Профіль: Шини для автобусів 215/75R17,5 135/133J, ведуча |
|
Сезонність | всесезонна |
---|---|
Тип | R-радіальна |
Ширина профілю, дюйм/мм | 215 |
Вісь | ведуча |
Діаметр | 17.5, дюйм |
Індекс швидкості (SI2) | J |
Профіль | 75, % |
Індекс навантаження (LI2) | 135/133 |
Клас шини | C3 |
Назва організації | Філія "Стрийський вагоноремонтний завод" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123439 |
Поштова адреса | 82405, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Зубенка, 2 |
Ім'я |
Попович Уляна Степанівна ( ) |
Телефон | +380974722947 |
Ел. пошта | popovych.u.s@swrz.com.ua |