На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації Замовник посилається на ДСТУ 4100:2021 з урахуванням вимог п. 5 Правил утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2017 року № 296 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю даних ТМЦ, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-19-013786-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 7 жовтня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 163 372.30 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 633.72 UAH без ПДВ |
---|
Дорожні знаки в асортименті178 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34990000-3, Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
30.09.2024 року відбулось розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. На вимогу пп.2.4 п.2 додатка 1 тендерної документації: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару, що підтверджує відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника до предмету закупівлі», Учасником було завантажено документ №2509/24-10 від 25.09.2024р. Але, в табличці «Пропозиція Учасника**», у розділі «Технічні та якісні характеристики товару» пункту 19, п.20 та п.23 Учасник вказує «Розміри знаків відповідають типорозміру 2 або вище» - що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «Учасником надається самостійно заповнений опис предмета закупівлі (який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару, що підтверджує відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації)» та «** Учасником мають бути зазначені конкретні характеристики запропанового товару у стверджувальній формі». Так тендерної документацією Замовника вимагалось надати (зазначити) конкретні характеристики товару. Тому враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі тендерної документації та не підлягає усуненню впродовж 24 годин. Підстава: абзац 2 ч.2 44 Особливостей (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
30.09.2024 року відбулось розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. На вимогу пп.2.4 п.2 додатка 1 тендерної документації: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару, що підтверджує відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника до предмету закупівлі», Учасником було завантажено документ №2509/24-10 від 25.09.2024р. Але, в табличці «Пропозиція Учасника**», у розділі «Технічні та якісні характеристики товару» пункту 19, п.20 та п.23 Учасник вказує «Розміри знаків відповідають типорозміру 2 або вище» - що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «Учасником надається самостійно заповнений опис предмета закупівлі (який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару, що підтверджує відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації)» та «** Учасником мають бути зазначені конкретні характеристики запропанового товару у стверджувальній формі». Так тендерної документацією Замовника вимагалось надати (зазначити) конкретні характеристики товару. Тому враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі тендерної документації та не підлягає усуненню впродовж 24 годин. Підстава: абзац 2 ч.2 44 Особливостей (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей)
Код ЄДРПОУ | 43412577 |
---|---|
Поштова адреса | 04114, Україна, Київська область, Київ, вул. Дубровицька, 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дорошенко Віталій Миколайович |
Телефон | +380996673356 |
Ел. пошта | dorsystems.llc@gmail.com |
не залучаються
Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон | 380487293064 |
Ел. пошта | ksa@ods.uspa.gov.ua |