На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 446 398.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-24-002961-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 09:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 446 398.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 жовтня, 14:54 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 24 463.98 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 73 300.00 UAH |
Костюм чоловічий (жіночий) для захисту від понижених температур і загальних забруднень801 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Куртка чоловіча (жіноча) для захисту від понижених температур і загальних забруднень365 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Відповідно пункту 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді гарантії, відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” (із змінами) з урахуванням вимог Особливостей. На виконання даних вимог, Учасник не надав (не завантажив в електронну систему закупівель) забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді банківської гарантії, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно пункту 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді гарантії, відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” (із змінами) з урахуванням вимог Особливостей. На виконання даних вимог, Учасник не надав (не завантажив в електронну систему закупівель) забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді банківської гарантії, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Код ЄДРПОУ | 44837060 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, місто Київ, Вознесенський узвіз, будинок 14, офіс 16/65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Ширина |
Телефон | +30953711189 |
Ел. пошта | spectrade.office@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), з функціями, передбаченими статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у разі здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель ПАТ «Укрнафта» від 15.10.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/1020/3 було вирішено розмістити в електронній системі закупівель повідомлення для Учасника з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями (далі – Повідомлення). Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності у строк, передбачений Особливостями, а саме: На виконання вимог пункту 2.4 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД Учасником не надано (не завантажено в електронну систему закупівель) згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 до цієї ТД, та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до цієї ТД, також в даній довідці обов’язково зазначити відомості про Учасника процедури закупівлі, в т.ч. відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон моб.». Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), з функціями, передбаченими статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у разі здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель ПАТ «Укрнафта» від 15.10.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/1020/3 було вирішено розмістити в електронній системі закупівель повідомлення для Учасника з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями (далі – Повідомлення). Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності у строк, передбачений Особливостями, а саме: На виконання вимог пункту 2.4 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД Учасником не надано (не завантажено в електронну систему закупівель) згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 до цієї ТД, та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до цієї ТД, також в даній довідці обов’язково зазначити відомості про Учасника процедури закупівлі, в т.ч. відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон моб.». Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 44153163 |
---|---|
Поштова адреса | 76005, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Чорновола, будинок 157 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роза Ахрамєшина |
Телефон | +380687745038 |
Ел. пошта | textilzahist@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-15 16:10:17
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 16:10:17
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Костюм для захисту від понижених температур і загальних забруднень, Куртка для захисту від понижених температур і загальних забруднень згідно коду ДК 021:2015 18130000-9 Спеціальний робочий одяг. Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пункту 2.4 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД Учасник повинен надати: «2.4 Учасник у довільній формі надає згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 до цієї ТД, та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до цієї ТД, також в даній довідці обов’язково зазначити відомості про Учасника процедури закупівлі, в т.ч. відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон моб.» На виконання вказаних вимог ТД Учасник не надав згоду з проєктом договору, що не відповідає вимогам ТД. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимога пункту 2.4 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На вимогу пункту 2.4 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД Учасник повинен надати: «2.4 Учасник у довільній формі надає згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 до цієї ТД, та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до цієї ТД, також в даній довідці обов’язково зазначити відомості про Учасника процедури закупівлі, в т.ч. відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон моб.».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42657940 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, вул. Поправки Юрія, 4/39 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гончаренко Сергій |
Телефон | 380991796602 |
Ел. пошта | TRADE4265@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36071631 |
---|---|
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ КОВЕЛЬСЬКА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Інна Луньо |
Телефон | +380985006219 |
Ел. пошта | tender@pelta.com.ua |
Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Умови поставки: ІНКОТЕРМС-2020, DDP склад призначення для резидентів, DAP- склад призначення для нерезидентів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP/DAP) включені в ціну товару. Термін поставки: протягом 60 календарних днів з дати затвердження Контрольних зразків
Тип оплати:
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Стаценко Світлана |
Телефон | 380442938607 |
Ел. пошта | svitlana.statsenkoST@ukrnafta.com |