На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 710.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: (Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, вершки ультрапастеризовані 15%) Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, що визначені в Додатку 2 до Договору у кількості та асортименті, що зазначається у заявці. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявками Замовника або уповноважених представників один раз на тиждень у робочі дні (понеділок-п’ятниця) та робочі години (9:00 – 17:00). Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника або уповноважених представників та на відповідні адреси. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником або уповноваженими представниками на електронну адресу Постачальника або в месенджері (через Viber, Telegram) за телефонним номером і щодо кількості поставки Товару, адресами поставки та найменуваннями здо. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника або уповноважених представників. Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці, яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником або уповноваженими представниками. Партії Товару мають постачатися спеціалізованим автотранспортом відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про автомобільний транспорт» та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджених наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 № 363. Приймання-передача партій Товару здійснюється представниками обох Сторін в місцях поставки. При прийманні Товару його обсяг має відповідати обсягу, що зазначений у заявках та супровідних документах, а якість - нормативно-технічним документам. Замовник має право при поставці кожної окремої партії Товару, у тому числі у випадку візуального виявлення недоліків Товару, а також встановлення в процесі споживання такого Товару нетипових відхилень, які передбачені нормативно-технічними документами, згідно з якими виготовлено Товар, та умовами Договору, направити зразки проб Товару для проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників Товару та їх відповідності вимогам Договору та чинним нормативно-технічним документам, згідно з якими виготовлено Товар, в акредитовану лабораторію.Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 12 (дванадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-25-007377-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 25 710.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 1 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 1 жовтня, 00:00 |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%430 кілограм Адреса поставки: 35541, Україна, Рівненська область, За адресами закладів, підпорядкованих Замовнику, 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Крупець, вулиця Довга, 47-а 35543, Рівненська область, Дубенський район, село Карпилівка, вулиця Грушевського, 68 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Баранне, вулиця Л. Українки, 82 35543, Рівненська область, Дубенський район, село Гайки-Ситенські, вулиця Миру 2б 35524, Рівненська область, Дубенський район, село Гоноратка, вулиця Садова, 58 35565, Рівненська область, Дубенський район, село Рідків, вулиця Набережна, 3 35544, Рівненська область, Дубенський район, село Михайлівка, вулиця Колгоспна, 11 35542, Рівненська область, Дубенський район, село Срібне, вулиця Шкільна, 3 35512, Рівненська область, Дубенський район, село Теслугів, вулиця Шевченка, 52 Строк: до 31.12.2024 13:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Вершки ультрапастеризовані 15% |
|
Вид | пастеризоване |
---|---|
Масова частка жиру | 2.5, % |
Вершки ультрапастеризовані 15%100 кілограм Адреса поставки: 35541, Україна, м. Київ, За адресами закладів, підпорядкованих Замовнику, 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Крупець, вулиця Довга, 47-а 35543, Рівненська область, Дубенський район, село Карпилівка, вулиця Грушевського, 68 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Баранне, вулиця Л. Українки, 82 35543, Рівненська область, Дубенський район, село Гайки-Ситенські, вулиця Миру 2б 35524, Рівненська область, Дубенський район, село Гоноратка, вулиця Садова, 58 35565, Рівненська область, Дубенський район, село Рідків, вулиця Набережна, 3 35544, Рівненська область, Дубенський район, село Михайлівка, вулиця Колгоспна, 11 35542, Рівненська область, Дубенський район, село Срібне, вулиця Шкільна, 3 35512, Рівненська область, Дубенський район, село Теслугів, вулиця Шевченка, 52 Строк: до 31.12.2024 13:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Вершки ультрапастеризовані 15% |
|
Вид | ультрапастеризовані |
---|---|
Масова частка жиру | 15, % |
Назва організації | управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41055213 |
Поштова адреса | 35541, Україна, Рівненська область, Крупець, вул.Довга,68 |
Ім'я |
Семеренко Анна Віталіївна ( ) |
Телефон | +380731087965 |
Ел. пошта | krupets.osvita@ukr.net |