На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
316 745.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 26 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-25-008817-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 жовтня, 15:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 316 745.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 583.73 UAH з ПДВ |
---|
Обладнання та засоби навчання для кабінету біології згідно код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (номенклатурна позиція згідно код ДК 021:2015 39162100-6 Навчальне обладнання)111 штука Адреса поставки: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, Згідно ТД Строк: до 20.12.2024 14:22 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45440077 |
---|---|
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги майдан, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олеся Маслюківська |
Телефон | 380967038583 |
Ел. пошта | elizlabc@gmail.com |
Оплата за поставлений Товар здійснюються протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Ніжинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02147606 |
Поштова адреса | 16600, Україна, Чернігівська область, місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Ім'я |
Петрик Альона Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380463171524 |
Ел. пошта | osvita_nizhyn@ukr.net |