На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 150 162.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 28 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Через оскарження вимог тендерної документації, процедура Закупівлі була заблокована, але в зв’язку зі зміною технічних та кількісних характеристик предмету Закупівлі та з метою забезпечення потреб закладів освіти, для своєчасної підготовки до опалювального сезону та можливих ракетних обстрілів з боку країни агресора, Замовником була оголошена інша процедура Закупівлі з ідентичним предметом Закупівлі, але зі збільшеними обсягами потреби та очікуваною вартістю. За результатами цієї процедури 16.10.2024 року було укладено договір з переможцем. Таким чином, станом на день прийняття цього рішення, у Замовника вже відсутня подальша потреба в Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-25-010876-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 15:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 150 162.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 25 750.81 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 23 жовтня, 12:59 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Світлодіодний ліхтар334 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31680000-6, Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання |
Ліхтар акумуляторний367 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31680000-6, Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання |
Портативна зарядна електростанція174 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31680000-6, Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37445442 |
Поштова адреса | 04211, Україна, Київська область, Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Ім'я |
Бугай Дмитро Вікторович |
Телефон | 380444199838 |
Ел. пошта | dugaj.103@gmail.com |