На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
203 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 4 жовтня, 15:12
Опис
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-25-012457-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 203 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 28 вересня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 жовтня, 15:13 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221800 кілограм Адреса поставки: 21031, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, проспект Юності, 15 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 867250 кілограм Адреса поставки: 21031, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, проспект Юності, 15 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672 |
|
Відповідність ДСТУ 8672 | Так |
---|---|
Тип | біла |
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 46 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26243941 |
Поштова адреса | 21031, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, проспект Юності, 15 |
Ім'я |
Наталія Кірєєва |
Телефон | +380432560996 |
Ел. пошта | dnz46@galaxy.vn.ua |