На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Закупівля зазначених послуг необхідна для забезпечення функціонування корпоративної мережі ДП «АМПУ», доступу співробітників до централізованих інформаційних сервісів підприємства, а також можливості обміну інформацією між апаратом управління та філіями ДП «АМПУ» з використанням каналів передавання даних L2. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі закупівельних цін минулих закупівель із застосуванням коефіцієнту індексації та розраховано за допомогою калькулятора індексації на офіційному сайті Державної служби статистики України, та з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ». (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-26-002861-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 15 жовтня, 11:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 488 421.08 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 442.11 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з передавання даних1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 18.10.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64210000-1, Послуги телефонного зв’язку та передачі даних |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 31720260 |
---|---|
Поштова адреса | 03057, Україна, Київська область, Київ, Бродських Сім’ї, 31-33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Боровик Євген Васильович |
Телефон | 445380008 |
Ел. пошта | EVGENIY.BOROVIK@DATAGROUP.UA |
Не планується залучення субпідрядника
Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати Послуг Абонентом за фактом їх надання, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг, та належним чином зареєстрованої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) в строки визначені законодавством (детально в додатку 5 до тендерної документації).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14 |
Ім'я |
Мотін Олександр |
Телефон | 380487759504 |
Ел. пошта | aleksandr.motin@uspa.gov.ua |