На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-26-004988-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 жовтня, 14:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 17:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 658 520.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 жовтня, 12:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 106 585.20 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 319 755.00 UAH |
Послуги з прибирання (90910000-9)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Тендерна пропозиція учасника відхиляється у зв’язку з тим, що Учасник ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 39880947) не виконав такі вимоги, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано - наказ про призначення керівника. Зокрема учасником надано Рішення №3 від 23.07.2018 року про призначення на посаду директора Товариства Альошину Ольгу Іванівну з 24.07.2018 та Наказ від 24.07.2018 про вступ на посаду директора Товариства – Альошиної Ольги Іванівни, що не відповідає даним відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань де керівником підприємства вказана Сорочинська Ольга Іванівна. - Учасником у складі тендерної пропозиції накладено КЕП на ім’я - Альошиної Ольги Іванівни. Разом з тим повідомляємо, що згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань керівником підприємства вказана Сорочинська Ольга Іванівна. - Учасником на виконання вимог підпункту 3.2. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надана довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. - Учасником на виконання вимог пункту 6. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надана довідка/інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей (в довільній формі, при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе учасник процедури закупівлі) або У разі, якщо учасник процедури закупівлі перебуває в обставинах, зазначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції, для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Замовником у відповідності до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), в електронній системі закупівель у становлений Особливостями строк, було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до 15 жовтня 2024 14:57 годин, але Учасник не виправив виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 39880947) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 2 (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Тендерна пропозиція учасника відхиляється у зв’язку з тим, що Учасник ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 39880947) не виконав такі вимоги, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано - наказ про призначення керівника. Зокрема учасником надано Рішення №3 від 23.07.2018 року про призначення на посаду директора Товариства Альошину Ольгу Іванівну з 24.07.2018 та Наказ від 24.07.2018 про вступ на посаду директора Товариства – Альошиної Ольги Іванівни, що не відповідає даним відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань де керівником підприємства вказана Сорочинська Ольга Іванівна. - Учасником у складі тендерної пропозиції накладено КЕП на ім’я - Альошиної Ольги Іванівни. Разом з тим повідомляємо, що згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань керівником підприємства вказана Сорочинська Ольга Іванівна. - Учасником на виконання вимог підпункту 3.2. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надана довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. - Учасником на виконання вимог пункту 6. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надана довідка/інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей (в довільній формі, при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе учасник процедури закупівлі) або У разі, якщо учасник процедури закупівлі перебуває в обставинах, зазначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції, для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Замовником у відповідності до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), в електронній системі закупівель у становлений Особливостями строк, було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до 15 жовтня 2024 14:57 годин, але Учасник не виправив виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 39880947) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 2 (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 39880947 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Майборода |
Телефон | +380978888978 |
Ел. пошта | n.mayboroda@fillin.com.ua |
Час публікації: 2024-10-14 14:57:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-15 14:57:28
Опис
1)ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано - наказ про призначення керівника. Зокрема учасником надано Рішення №3 від 23.07.2018 року про призначення на посаду директора Товариства Альошину Ольгу Іванівну з 24.07.2018 та Наказ від 24.07.2018 про вступ на посаду директора Товариства – Альошиної Ольги Іванівни, що не відповідає даним відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань де керівником підприємства вказана Сорочинська Ольга Іванівна. 1)ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пункту 4. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. 4.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 4.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. 1)ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до пункту. 4 Розділу І. Додатку ІІ до тендерної документації. 2)ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником у складі тендерної пропозиції накладено КЕП на ім’я - Альошиної Ольги Іванівни. Разом з тим повідомляємо, що згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань керівником підприємства вказана Сорочинська Ольга Іванівна. 2)ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог відповідно до розділу ІІ. ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку ІІ до тендерної документації: 1. Кожен файл, який містить документ/інформацію, завантажується учасником у форматах .pdf, .jpg, .jpeg, із зазначенням назви документа/інформації (окрім файлу/-ів, що підтверджує/-ють надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, у разі якщо таке забезпечення вимагається замовником). Формати файлів повинні бути доступними для загального перегляду без необхідності придбання спеціалізованого програмного забезпечення. 2. Перелік документів, які вимагаються замовником в тендерній документації від учасника, в складі його тендерної пропозиції, є вичерпним. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 3. Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Розділу І. Додатку ІІ тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП: - на тендерну пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Створити та підписати електронний документ за допомогою КЕП/УЕП можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. 4. Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів (інформації), передбачених цим додатком подають документи (інформацію), передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: - у разі неможливості накласти КЕП/УЕП на свою тендерну пропозицію згідно із законодавством, учасник-нерезидент повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист- пояснення. - у разі подання аналогу документу, або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник-нерезидент повинен надати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є; - у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених цим додатком. Учасник-нерезидент заповнює форми, передбачені у цьому додатку, та надає до них (у разі необхідності) відповідні пояснення, опис яких наведено вище. 2)ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Розділу І. Додатку ІІ тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП: - на тендерну пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. 3)ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання вимог підпункту 3.2. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надана довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. 3)ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 3.2. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 3.2. Довідка (надається лише учасником-резидентом України) щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України. ПРИМІРНА ФОРМА ДОВІДКИ НАВЕДЕНА У ПРОДОВЖЕННІ І ДОДАТКУ ІІ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 3)ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати довідку/інформацію у відповідності до вимог підпункту 3.2. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. 4)ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання вимог пункту 6. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надана довідка/інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей (в довільній формі, при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе учасник процедури закупівлі) або У разі, якщо учасник процедури закупівлі перебуває в обставинах, зазначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції, для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 4)ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пункту 6. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: Довідка/інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей (в довільній формі, при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе учасник процедури закупівлі) або У разі, якщо учасник процедури закупівлі перебуває в обставинах, зазначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції, для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 4)ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати довідку/інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей згідно вимог, наведених у пункті 6. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44345025 |
---|---|
Поштова адреса | 03028, Україна, Київська область, Київ, Саперно-Слобідська, будинок 22, приміщення 304 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лещенко Павло Станіславович |
Телефон | 380663247838 |
Ел. пошта | shit-zahist@ukr.net |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41788608 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА МАЛИНОВСЬКОГО, будинок 19-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Томашевська Катерина |
Телефон | 380930182022 |
Ел. пошта | 0970052006solo@gmail.com |
Учасником не залучаються до надання послуг спроможності та технології інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для виконання умов договору
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38443865 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Інна Целікова |
Телефон | +380444676178 |
Ел. пошта | inna.tselikova@cwk.kiev.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2261116885 |
---|---|
Поштова адреса | 69093, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЗЕСТАФОНСЬКА, будинок 12, квартира 69 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Абрамова Марина |
Телефон | 0994603929 |
Ел. пошта | cleaning.am.zp@gmail.com |
не залучаються
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40107637 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, селище міського типу Слобожанське(пн), вул. Слобожанська, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Сущенко |
Телефон | +380675613597 |
Ел. пошта | tender.service@qfm.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39303507 |
---|---|
Поштова адреса | 02105, Україна, м. Київ, Київ, пр-т Миру |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Здасюк Юрій Олександрович |
Телефон | +380443831056 |
Ел. пошта | ip-cleaning@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 3082217193 |
---|---|
Поштова адреса | 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ДУДИКІНА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій Карпенко |
Телефон | 380967430156 |
Ел. пошта | karpenko.kleaning@gmail.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Макаренко |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | n.makarenko@cleaning-pro.com.ua |
не залучаються
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42809838 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, офіс 407 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борисенко Ігор Юрійович |
Телефон | +380676098348 |
Ел. пошта | doc@chela.com.ua |
Оплата вартості наданих послуг здійснюється не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами Акта здачі-приймання наданих послуг (далі – Акт) та на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Замовник вказує в своєму платіжному дорученні номер і дату цього Договору, номер і дату Акта, що підлягає оплаті.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Янушевська Людмила Володимирівна |
Телефон | 0444612320 |
Ел. пошта | yanushevskaya-lv@utg.ua |