На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
63 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинними нормативними документами, затвердженими у встановленому законодавством порядку, вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини». Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями не рідше як два рази на місяць ) Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45267472 |
---|---|
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Соборна, будинок 81, квартира 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Світлана Козачук |
Телефон | 380682870660 |
Ел. пошта | omega.k.trade@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45122822 |
---|---|
Поштова адреса | 21011, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ВІкторія Петрова |
Телефон | +380977834529 |
Ел. пошта | freeland2023@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-27-011220-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 63 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 7 жовтня, 13:20 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92213000 кілограм Адреса поставки: 22870, Україна, Вінницька область, Тульчинський район, смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, буд. 6 Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188091 |
Поштова адреса | 22870, Україна, Вінницька область, Тульчинський район, смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, буд. 6 |
Ім'я |
Дунська Валентина Володимирівна |
Телефон | 380963878518 |
Ел. пошта | brinter@ukr.net |