На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-30-001576-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 21:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 342 515.14 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 жовтня, 15:54 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 712.58 UAH з ПДВ |
---|
Консерви м’ясні (Свинина тушкована)6993 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Консерви м’ясні (Яловичина тушкована)6993 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39625877 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андріасян Михайло |
Телефон | 380678040987 |
Ел. пошта | Sparta_2015i@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-17 18:47:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 18:47:40
Опис
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог Оголошення про спрощену закупівлю Учаснику необхідно надати наступні документи: «15.2. Документи, що підтверджують статус та повноваження посадової особи або представника учасника на підписання тендерної пропозиції: Для юридичної особи: - для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо). - для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); - довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Для фізичної особи – підприємця: - скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння скан-копія оригіналу (завірена копія) ID-картки з додатком, що містить безконтактний електронний носій, - скан-копія оригіналу (завірена копія) довідки (або дублікату довідки) про РНОКПП. 15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. 15.4 Витяг (або виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 15.5. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість; - свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку; 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору по кожній позиції товарту) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного по кожній позиції) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання консервів м’ясних). 15.14. Учаснику надати скановану копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». 15.15. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності зберігання відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника. 15.16.. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України). 15.17. Учаснику надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) (або якщо товар імпортований, на офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник не надав документи які підтверджують статус та повноваження посадової особи або представника учасника на підписання тендерної пропозиції. Встановлено, що Учасник не надав статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Встановлено, що Учасник не надав Витяг (або виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Встановлено, що Учасник не надав Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість; свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку. Встановлено, що Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору по кожній позиції товарту) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного по кожній позиції) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання консервів м’ясних). Встановлено, що Учасник не надав скановану копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності зберігання відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника. Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України). Встановлено, що Учасник надав гарантійний лист виробника, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, в якому не вказана посада особи яка підписала гарантійний лист. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 45115532 |
---|---|
Поштова адреса | 49018, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Моніторна, буд.5, кв.24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Терещенко |
Телефон | +380677957871 |
Ел. пошта | absolutmarket@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38339663 |
---|---|
Поштова адреса | 43006, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Ківерцівська, будинок 83 б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гойчук Богдан |
Телефон | 380675274562 |
Ел. пошта | saltison14@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 44674486 |
---|---|
Поштова адреса | 47728, Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н, село Острів, вул.Промислова, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Шаст |
Телефон | +380979681991 |
Ел. пошта | tm_tender@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39234010 |
---|---|
Поштова адреса | 07301, Україна, м. Київ, місто Вишгород, «Карат» промисловий майданчик (пн), будинок 5, корпус А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Гапоненко |
Телефон | +380954323892 |
Ел. пошта | regionprodukt2014@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 44844146 |
---|---|
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Небесної Сотні, будинок 9/17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хубова Наталія |
Телефон | 380992721950 |
Ел. пошта | foodgrand@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37124055 |
---|---|
Поштова адреса | 42730, Україна, Сумська область, Охтирський район, село Мала Павлівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Карина Капусник |
Телефон | +380668977245,+380667801867 |
Ел. пошта | omp-mpk@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24447183 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, 49000, г. Днепропетровск, ул. Стартовая, 26 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Катерина Бура |
Телефон | +380673340305,+380989188366 |
Ел. пошта | ekaterina8648@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина Т0920 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26632252 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Літвін Оксана Василівна |
Телефон | 380671889893 |
Ел. пошта | gdzt0920@dsst.gov.ua |